// پنجشنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۹

ساخت بازی WipEout: Omega Collection به پایان رسید

با توجه به اعلام سونی، ساخت بازی WipEout: Omega Collection به اتمام رسیده و این بازی در خردادماه منتشر خواهد شد.

طبق اعلام بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی، مراحل ساخت بازی WipEout: Omega Collection اکنون به پایان رسیده است. WipEout: Omega Collection در حقیقت ریمستر بازی Wipeout HD، بازی Wipeout Fury و Wipeout 2048 است که با توجه به اعلام سونی، در تاریخ ۶ ژوئن ۲۰۱۷ (۱۶ خرداد ۱۳۹۶) در آمریکای شمالی و ۷ ژوئن ۲۰۱۷ (۱۷ خرداد ۱۳۹۶) در اروپا عرضه خواهد شد.

Sony XDev ،Clever Beans و استودیوی بازیسازی EPOS سه استودیویی هستند که در توسعه‌ی کالکشن WipEout دخیل بوده‌اند. سونی اعلام کرده است که تمامی بافت‌‌ها و افکت‌های صوتی بازی بازطراحی شده و در بخش موسیقی‌ نیز با وجود ۲۸ موزیک، شاهد ریمستری باکیفیت هستیم. Swedish House Mafia ،Chemical Brothers و The Prodigy از جمله هنرمندانی هستند که در بخش موسیقی بازی حضور داشته‌اند.

با توجه به اخبار بازی، WipEout: Omega Collection همچنین از توانایی‌های پلی‌استیشن 4‌ پرو، نظیر 4K HDR، پشتیبانی می‌کند. طبق گفته‌ی سازندگان، قدرت اضافه‌ی پلی‌استیشن 4 پرو امکان رندر جزئیات بازی را تا چهار برابر بیشتر از پلی‌استیشن 4 استاندارد فراهم می‌کند. ضمنا هر دو نسخه پلی‌استی‍شن 4 و پلی‌استیشن 4 پرو از نرخ ۶۰ فریم در ثانیه پشتیبانی می‌کنند.

هر یک از بازی‌های مجموعه در کنار حالت Career دارای حالت Racebox نیز هست که امکان شخصی‌سازی رقابت‌های مخصوص به خود را می‌دهد. تقسیم صفحه (Split Screen) دیگر قابلیتی است که بازیکنان برای رقابت به آن دسترسی دارند. بازی همچنین در بخش چندنفره تا هشت بازیکن را پشتیبانی می‌کند. رقابت در یک مسابقه،‌ Time Trials‌ و تورنمنت‌ها از جمله حالت‌هایی هستند که ارائه شده‌اند.

بازی WipEout: Omega Collection در هنگام عرضه قیمتی معادل ۳۹.۹۹ دلار خواهد داشت. شما با پیش‌خرید کردن بازی می‌توانید پوسته داینامیک ویژه‌ای را هم دریافت کنید.

بازی WipEout: Omega Collection

بازی WipEout: Omega Collection

بازی WipEout: Omega Collection


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده