نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۳

بازی The Division را برای مدت محدودی رایگان تجربه کنید

اگر دوست دارید بازی Division را تجربه کنید، برای مدت محدودی می‌توانید به نسخه کامل آن به صورت رایگان دسترسی داشته باشید.

کمپانی یوبی سافت یک آخر هفته رایگان را برای بازی The Division در نظر گرفته است تا افرادی که تا به امروز موفق به تجربه این بازی نشده‌اند، بتوانند آن را بازی کرده و در صورت تمایل، بازی را خریداری کنند. این نسخه رایگان از امروز در دسترس قرار می‌گیرد و تا روز یک‌شنبه هفته آینده نیز قابل بازی خواهد بود. نسخه رایگان فعلی به شما اجازه دسترسی بدون محدودیت به نسخه کامل بازی را می‌دهد و تا هر زمان که خواستید، می‌توانید در این چند روز بازی را تجربه کنید.

البته پیش از در دسترس قرار گرفتن این نسخه رایگان، یک نسخه آزمایشی دیگر از بازی دیویژن نیز در دسترس بود که آن را می‌توانستید تا رسیدن به سطح ۸ یا سپری کردن ۶ ساعت زمان در داخل بازی تجربه کنید. با این حال نسخه‌ای که از امروز تا یک‌شنبه هفته آینده در دسترس است، هیچگونه محدودیتی نخواهد داشت. زمان دقیق در دسترس قرار گرفتن نسخه رایگان بازی بسته به پلتفرم و منطقه‌ها متفاوت است و در تصویر زیر می‌توانید زمان‌های دقیق را مشاهده کنید:

بازی Division

بازی The Division در دنیای آخرالزمانی نیویورک جریان دارد و در ابتدای عرضه با مشکلاتی روبرو بود که یوبیسافت به مرور زمان با پشتیبانی خوبی که از بازی داشت، توانست اکثر این مشکلات را رفع کند. در صورتی که پس از تجربه نسخه رایگان از بازی خوشتان آمد، می‌توانید آن را با تحفیف‌های ویژه‌ای تا تاریخ ۱۵ می (۲۵ اردیبهشت) خریداری کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده