نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۵

زمان دقیق کنفرانس سونی در E3 2017

کمپانی سونی زمان و تاریخ دقیق کنفرانس خود در نمایشگاه E3 2017 را اعلام کرد.

یکی از کمپانی‌هایی که هر ساله حضور پررنگی در نمایشگاه‌های E3 دارد، کمپانی ژاپنی سونی است. سونی سال گذشته یکی از بهترین کنفرانس‌هایش را در تاریخ E3 برگزار و از بازی‌هایی چون نسخه جدید God of War رونمایی کرد. حال در جدیدترین اخبار بازی، این شرکت زمان دقیق کنفرانسش در E3 2017 را اعلام کرده است.

بر این اساس کنفرانس سونی در تاریخ ۱۲ ژوئن (ساعت ۵:۳۰ صبح ۲۳ خرداد به وقت ایران) برگزار خواهد شد و PlayStation E3 Media Showcase نام دارد. این کنفرانس در Shrine Auditorium لس آنجلس برگزار می‌شود که سونی سال گذشته نیز کنفرانسش را در آن برگزار کرده بود.

سونی کنفرانسش را در همان زمان همیشگی کنفرانس‌هایش در E3 برگزار می‌کند و این در حالی است که مایکروسافت امسال کنفرانسش را یک روز زودتر از همیشه برگزار خواهد کرد.

در دیگر اخبار مرتبط با E3 2017، چندی پیش بتسدا هم تاریخ و زمان دقیق کنفرانسش را اعلام کرد و کمپانی الکترونیک آرتز هم مانند سال گذشته، به جای حضور در E3 2017 رویداد اختصاصی خودش یعنی EA Play را برگزار خواهد کرد.

سونی تنها زمان و تاریخ دقیق کنفرانسش را اعلام کرده و هنوز خبری از برنامه‌های این کمپانی برای E3 2017 ارائه نشده است. اما می‌توان انتظار معرفی بازی‌های جدید برای پلی‌استیشن 4 و همچنین ارائه نمایش‌های بیش‌تر از بازی‌های در دست ساخت را در این کنفرانس داشت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده