نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۲

انتشار ویدیو جدید از پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Avengers: Infinity War

رابرت داونی جونیور اخیرا ویدیو جدیدی از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری فیلم Avengers: Infinity War منتشر کرده است.

از اوایل بهمن ماه گذشته، فیلمبرداری و تولید فیلم انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War) رسما در استودیو پاین وود آتلانتا آغاز شد. مدتی است که فیلمبرداری این فیلم در شهر ادینبورگ اسکاتلند ادامه دارد. مارول در ابتدای شروع فیلمبرداری این فیلم ویدیویی رسمی منتشر کرد و در طی ماه گذشته نیز تصاویر و ویدیوهای متعددی از شهر ادینبورگ منتشر شده است. طی هفته اخیر شاهد پیوستن کریس ایوانز، بازیگر نقش استیو راجرز/ کاپیتان آمریکا و آنتونی مک‌کی، بازیگر نقش سم ویلسون/فالکون به‌همراه کریس همسورث، بازیگر نقش ثور و مارک روفالو، بازیگر نقش بروس بنر/ هالک، به جمع بازیگران فیلم Avengers: Infinity War بودیم.

حال رابرت داونی جونیور، بازیگر نقش تونی استارک/ آیرون من، ویدیو جدیدی از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری فیلم Avengers: Infinity War برای حمایت از گروه خیریه Omaze منتشر کرده است. طی این ویدیو، طرفداران می‌توانند به صفحه او در بنیاد خیریه Omaze مراجعه و از ۱۰ تا ۷۵۰۰ دلار کمک مالی کنند. کسانی که در این طرح شرکت می‌کنند، با قرعه کشی می‌توانند در پشت صحنه تولید و فیلمبرداری این فیلم حاضر شوند. در این ویدیو، داونی جونیور با صورت خونی دیده می‌شود و در طی آن تام هالند، بازیگر نقش پیتر پارکر/ مرد عنکبوتی نیز حضور دارد. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

| |

این صحنه از فیلمبرداری به نظر می‌رسد که یک سیاره بیگانه است و احتمال اینکه انتقام جویان (Avengers) تانوس را در فضا در فیلم Avengers: Infinity War ملاقات کنند افزایش می‌دهد. همچنین احتمال درستی این نظریه که مرد عنکبوتی در دو قسمت پایانی فیلم Avengers از لباس آیرون اسپایدی استفاده خواهد کرد، افزایش پیدا کرده است. فیلمبرداری این فیلم تا اواسط تابستان امسال ادامه خواهد داشت.

کوین فایگی، رئیس کمپانی مارول استودیو، اخیرا اعلام کرده است که فیلمبرداری دو قسمت پایانی Avengers دیگر هم‌زمان نخواهد بود و فیلمبرداری Avengers 4 پس از پایان فیلمبرداری فیلم  Infinity War آغاز خواهد شد. او در مصاحبه دیگری گفته بود که نام فیلم Avengers 4 به بخش مهمی از اتفاقات و پایان فیلم Infinity War اشاره می‌کند و اگر اکنون اعلام شود، داستان و اتفاقات پایان این فیلم کاملا فاش خواهد شد. این در حالی است که فایگی در مصاحبه دیگری گفته بود که دنیای سینمایی مارول پس از فاز سوم بسیار متفاوت خواهد بود.

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن فیلم Avengers 4 در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود. کارگردانی دو قسمت پایانی فیلم Avengers بر عهده جو ‌و آنتونی روسو خواهد بود.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده