نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۶

شایعه: احتمال ساخت نسخه جدید از سری Far Cry

یوبیسافت با انتشار تصویری از Far Cry 3، احتمالاتی از ساخت نسخه جدید با محوریت بازگشت به این جزیره مرگبار به وجود آورد.

طبق آخرین اخبار بازی کمپانی یوبی سافت در روز گذشته تصویری از Rook Island منتشر کرده است که وقایع بازی Far Cry 3 در این جزیره روایت می‌شود و در توضیحات این تصویر نیز تنها یک جمله به چشم می‌خورد؛ جزیره‌ای که ما هرگز آن را ترک نکردیم.

Far Cry

در حال حاضر هدف از انتشار این تصویر مشخص نیست و تنها می‌توان به بررسی حالت‌های ممکن اکتفا کرد. حالت نخست و محتمل‌ترین حالت این است که «هیچ» اتفاق جدیدی در مورد سری بازی‌های Far Cay در شرف وقوع نیست. حالت دوم را می‌توان عرضه‌ی یک نسخه‌ی بازسازی شده از بازی Far Cry 3  برای کنسول‌های نسل جدید دانست. حالت سوم عرضه‌ی یک نسخه‌ی جدید از سری Far Cry است که از آن بعنوان مورد انتظار‌ترین حالت ممکن یاد می‌شود. همچنین عرضه‌ی یک پیش‌درآمد با محوریت شخصیت واس (Vaas) و یا یک نسخه‌ی کاملا جدید در Rook Island نیز چندان دور از ذهن نخواهد بود. آخرین حالت را نیز می‌توان سنجش میزان محبوبیت بازی Far Cry 3 نزد هواداران از جانب یوبیسافت ذکر کرد تا در صورت اثبات این امر، نسخه‌های بیشتری را با حال و هوای نسخه‌ی سوم بازی مشاهده کنیم.

همانطور که می‌دانید کاراکتر واس مونتنگرو (Vaas Montengro) یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های تاریخ بازی‌های ویدیویی است بنابراین اگر تصویر انتشار یافته به ساخت یک نسخه‌ی جدید در Rook Island مربوط شود، به احتمال قوی شاهد حضور واس در نسخه‌ی جدید نیز خواهیم بود.

بازی Far Cry 3 در سال ۲۰۱۲ میلادی توسط یوبیسافت مانتریل عرضه شد و به عنوان بهترین بازی سری Far Cry و یکی از بهترین بازی‌های نسل گذشته مطرح شد. با این تفاسیر کاملا بدیهی است که یوبیسافت عرضه‌ی یک نسخه‌ی جدید و یا حتی یک نسخه‌ی بازسازی شده از نسخه‌ی سوم را در دستور کار قرار دهد.  


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده