نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۱

تاریخ انتشار بازی Pyre مشخص شد

استودیوی سوپر جاینت گیمز اعلام کرد که بازی اکشن نقش‌آفرینی Pyre در تاریخ ۳ مرداد برای رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود. 

سال گذشته استودیو سوپرجاینت گیمز، سازنده بازی‌های موفق Bastion و Transistor، در جریان مراسم PAX East از بازی اکشن نقش‌آفرینی خود با نام Pyre رونمایی کرد که مورد استقبال بسیاری از طرفداران بازی‌های ویدیویی قرار گرفت. حال و طبق آخرین اخبار بازی، سوپرجاینت گیمز تاریخ انتشار این بازی را اعلام کرده است.

بر اساس اعلام سوپرجاینت گیمز، بازی Pyre در تاریخ ۳ مرداد (۲۵ جولای) و با قیمت ۲۰ دلار در دسترس کاربران رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن 4 قرار می‌گیرد. همچنین امکان پیش‌خرید بازی نیز برای علاقه‌مندان فراهم شده است و می‌توان این اثر را با ۱۰ درصد تخفیف پیش‌خرید کرد.

بازی Pyre یک اثر نقش‌آفرینی است و گیم‌پلی آن حول یک مراسم با نام Rites جریان دارد. در این بازی کاربران در تیم‌های سه نفره به خاموش کردن آتش‌های تیم مقابل اقدام می‌کنند و برد و باخت تاثیری بر پیشرفت در بازی نخواهد داشت.

طبق اعلام سوپرجاینت گیمز بازی Pyre به‌طور قابل توجهی متفاوت‌ و بزرگ‌تر از بازی‌های قبلی این استودیو خواهد بود؛ ولی با این حال سبک و سیاق بازی‌های پیشین این استودیو را دنبال می‌کند. استودیو سوپرجاینت گیمز در وب‌سایت خود در این خصوص اعلام کرد:

اکنون می‌توانیم با خیال راحت اعلام کنیم که بازی Pyre بزرگترین بازی ساخته‌شده توسط استودیو سوپرجاینت گیمز بوده است؛ زیرا این بازی نسبت به بازی‌های Bastion و Transistor راه‌های بیشتری را برای بازی کردن و آشنایی با شخصیت‌ها در اختیار مخاطب قرار می‌دهد.

شما می‌توانید جدیدترین تریلر بازی Pyre را از اینجا مشاهده کنید و نظرات خود را در خصوص این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده