نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

اتفاقات فیلم Aquaman پس از حوادث Justice League جریان دارد

کمپانی برادران وارنر تایید کرد که اتفاقات فیلم Aquaman پس از اتفاقات فیلم Justice League جریان خواهد داشت.

ماه گذشته، فیلمبرداری و تولید فیلم مورد انتظار آکوامن (Aquaman) رسما در گلد کوست کشور استرالیا آغاز شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی برادران وارنر تایید کرده است که اتفاقات این فیلم پس از حوادث فیلم لیگ عدالت (Justice League) جریان دارد. در مصاحبه با وب‌سایت سینمابلند، چارلز روون، تهیه کننده اجرایی فیلم Aquaman، تایید کرد که اتفاقات این فیلم با حوادث فیلم Justice League ارتباط خواهد داشت. او گفت:

برخی از اتفاقاتی که در فیلم Justice League قرار است برای شخصیت آکوامن رخ بدهد، در فیلم Aquaman به آن اشاره خواهد شد. من اعتقاد دارم این هدفی است که ما آن را در این فیلم دنبال خواهیم کرد و قصد انجام دادن آن را داریم.

Aquaman

برخلاف فیلم Wonder Woman (زن شگفت انگیز) که اتفاقات آن پیش از حوادث فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت) جریان داشت، اتفاقات فیلم Aquaman قرار است پس از حوادث فیلم Justice League جریان داشته باشد و در طی این فیلم شاهد اشارات متعددی به حوادث لیگ عدالت خواهیم بود. روون در ادامه گفت:

جیمز وان قطعا می‌داند که فیلم Aquaman در همان دنیایی که فیلم Justice League و مرد پولادین (Man of Steel) اتفاق افتاده است، جریان خواهد داشت.

فیلم Justice League قرار است در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۱۷ (۲۶ آبان ۱۳۹۶) به روی پرده‌های سینما برود. همچنین فیلم Aquaman قرار است در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذر ۱۳۹۷) اکران شود. جیسون موموآ، در نقش آرتور کوری / آکوامن، امبر هرد در نقش ملکه مرا، پاتریک ویلسون در نقش اورم ماریو/ اوشن مستر، نیکول کیدمن در نقش آتلانا (مادر آکوامن)، یحیی عبدل متین دوم در نقش بلک مانتا، تمورا موریسون در نقش توماس کوری (پدر آکوامن)، ویلم دفو در نقش نیودیس ولکو، دولف لاندگرن در نقش شاه نرئوس و لودی لین در نقش مارک، از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده