// چهار شنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۲

رونمایی Dell از پی سی گیمینگ ارزان قیمت Inspiron Gaming Desktop

کمپانی Dell از کامپیوتر دسکتاپ گیمینگ و مقرون به صرفه‌ی Inspiron Gaming Desktop رونمایی کرد.

کمپانی Dell قصد دارد پی‌سی‌های گیمینگ مقرون به صرفه‌تری را نسبت به محصولات Alienware خود عرضه کند. جدیدترین محصول این کمپانی، کامپیوتر دسکتاپ گیمینگ Inspiron Gaming Desktop است؛ پی‌سی پایین‌رده‌ای که قیمت آن از ۶۰۰ دلار شروع می‌شود؛ اما قابل ارتقا به یک دستگاه گران و قدرتمند نیز هست.

Inspiron Gaming Desktop در پیکربندی پایه مجهز به پردازنده‌ی AMD A10 به همراه ۸ گیگابایت رم، یک ترابایت هارددیسک و کارت گرافیک Radeon RX 560 ای‌ام‌دی است. این کارت گرافیک به تنهایی به قیمت ۹۹ دلار به فروش می‌رسد و یکی از مدل‌های پایین‌رده و مقرون به صرفه‌ی AMD است.

تمام این قطعات تا حدودی قابل ارتقا هستند. این دستگاه می‌تواند با پردازنده‌ی Ryzen 7 به همراه ۳۲ گیگابایت رم، کارت گرافیک GeForce GTX 1060 و یک درایو SSD جهت بوت، پیکربندی شود. در این کیس امکان استفاده از خنک‌کننده‌ی مایع، نورپردازی با LED و پنل شفاف جهت مشاهده‌ی اجزای درونی نیز وجود دارد.

Dell Inspiron Gaming Desktop

تمام این قطعات در روز عرضه در دسترس نخواهند بود و همچنین کمپانی دل قیمتی برای این آپگریدها اعلام نکرده است. در طول مراسم رونمایی گفته شد که بیشترین قیمت این کامپیوتر  در حدود ۲۰۰۰ دلار است که نسبت به قیمت پایه و ۶۰۰ دلاری Inspiron Gaming Desktop تفاوت بسیاری دارد. در کل، محصول جدید دل دستگاهی با قابلیت ارتقا است که دلایل زیادی برای فروش آن توسط Dell وجود دارد و هدف آن می‌تواند گیمرهایی با بودجه‌های مختلف باشد.

در اوایل سال جاری، دل با معرفی Inspiron 14 و Inspiron 15، لپ‌تاپ‌های گیمینگ نسبتا ارزان قیمتی را عرضه کرد. به نظر می‌رسد همچنان شاهد گسترش محصولات Inspiron باشیم و دل نیز در پی جذب گیمرهایی است که امکان پرداخت قیمت‌های گزاف محصولات Alienware را ندارند.


منبع THEVERGE
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده