نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

حضور هارلی کویین در سریال Gotham تایید شد

طبق گفته دیوید مازوز، بازیگر اصلی مجموعه‌ی تلویزیونی Gotham (گاتهام)، در اواخر فصل سوم شاهد حضور هارلی کویین خواهیم بود.

طبق صحبت‌هایی که دیوید مازوز با سایت مووی پایلت (Movie Pilot) داشته است، شخصیت مورد علاقه‌ی طرفداران، هارلی کویین، در قسمت پایانی فصل سوم مجموعه‌ی تلویزیونی درام و اکشن شبکه‌ی فاکس، حضور خواهد داشت. وی در مصاحبه با این سایت چنین گفت:

طرفداران گوش به زنگ باشند که در اواخر فصل سوم سریال Gotham (گاتهام)، شاهد حضور هارلی کویین خواهیم بود.

پیش از این نیز با صحبت‌هایی که جان استفنز، مدیر تولید این سریال، در ماه ژانویه انجام داده بود، گمانه‌زنی‌هایی در مورد حضور این شخصیت محبوب زده شده بود. وی تا حدودی به این موضوع اشاره کرده بود که شخصیت کویین در اواخر فصل سوم و احتمالاً در قسمت بیست‌ودوم معرفی خواهد شد و در واقع این تنها مقدمه‌ای است بر داستان اصلی فصل چهارم که پیرامون این شخصیت خواهد بود.       

Gotham

دیوید مازوز که نقش بروس وین جوان را ایفا می‌کند، تا حدی به کلیت اتفاقات پایانی فصل سوم نیز اشاره داشت و چنین گفت:

اتفاقات خیلی مهمی در صحنه‌های پایانی فصل سوم برای بروس وین رخ می‌دهد. وی تصمیمی خواهد گرفت که بعداً متوجه نتیجه‌ی آن خواهیم شد. هنوز نمی‌دانم قرار است در فصل چهارم چه اتفاقاتی رخ دهد. فیلم‌نامه را هنوز نخوانده‌ام و با نویسندگان هم در مورد اتفاقات پیش رو صحبت نکرده‌ام؛ ولی آن چیزی که در کل از این فصل می‌دانم، همان چیزی است که مدت‌ها خواهان دیدنش بودم. بروس وین در نقش جدیدی که در اواخر فصل سوم بر عهده می‌گیرد، بسیار پرمشغله‌تر از سابق خواهد شد و فکر می‌کنم موضوع واقعاً جذابی برای ادامه‌ی کار باشد.

از دیگر بازیگران مجموعه‌ی تلویزیونی گاتهام می‌توان بنجامین مکنزی در نقش کارگاه جیمز گوردون، دانل لوگ در نقش هاروی بولاک، مایکل چیکلیس در نقش کارگاه ناتانیل بارنز، شان پرت‌وی در نقش آلفرد، رابین لرد تیلور در نقش اسوالد کابلپات (پنگوئن)، کامرن بیکوندوا در نقش سلینا کایل (زن گربه‌ای در فصل‌های بعدی مجموعه)، کُری مایکل اسمیت در نقش ادوارد نیگما (ریدلر در فصل‌های بعدی)، کریس چاک در نقش فاکس و جمی چانگ در نقش والری ویل را نام برد.

هنوز تاریخی برای شروع پخش فصل چهارم سریال گاتهام اعلام نشده است؛ اما انتظار می‌رود پخش هفتگی این سریال از ماه سپتامبر امسال (شهریور-مهر) آغاز و پخش آن تا اواسط سال ۲۰۱۸ طول بکشد.  


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده