نویسنده: محسن حقانی
// چهار شنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۹

ناتی داگ تحت تاثیر بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy قرار گرفته است

استودیو ویکاریوس ویژنز با نظر بسیار مثبت استودیو ناتی داگ در مورد نحوه‌ی ساخت ریمستر Crash Bandicoot N. Sane Trilogy، روبه‌رو شده است.

در جریان کنفرانس کمپانی سونی در مراسم E3 2016 بود که از ساخت یک ریمستر برای سه‌گانه بازی Crash Bandicoot به نام Crash Bandicoot N. Sane Trilogy، پرده برداشته شد؛ ریمستری که شامل نسخه‌های Crash Bandicoot ،Crash Bandicoot 2: Cortex و Crash Bandicoot 3: Warped برای کنسول پلی‌استیشن 4 می‌شد.

به عنوان یک سری کامل، تاکنون ۱۸ نسخه از از بازی کرش بندیکوت با عناوین مختلف منتشر شده است که مجموع فروش آنها در سراسر جهان به بیش از ۵۰ میلیون نسخه می‌رسد؛ اگرچه هسته اصلی این سری بازی به سه نسخه اشاره‌شده که توسط استودیوی افسانه‌ای ناتی‌ داگ، سازنده بازی‌های مشهور Uncharted و The Last of Us، ساخته شده است، خلاصه می‌شود.

در طی مصاحبه کارا ماسی، تهیه‌کننده استودیو ویکاریوس ویژنز (Vicarious Visions، سازنده ریمستر Crash Bandicoot N. Sane Trilogy)، با سایت متروگیمز‌سنترال، عنوان شد که این استودیو با بازخورد بسیار مثبتی از طرف ناتی داگ، خالق سری بازی کرش روبه‌رو شده است. ماسی اختصاصا در این رابطه چنین گفت:

تیم ما شخصا هیچ‌گونه ارتباط یا همکاری با آنها (ناتی داگ) نداشته است؛ اما از طریق سونی، استودیو ناتی داگ مراحل مختلفی از بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy را دیده و تجربه کرده است. ما تحت‌الشعاع بازخوردی مثبت از طرف آنها قرار گرفتیم. آنها بسیار بسیار تحت تاثیر عملکرد ما در ساخت صحیح و پایبندی به اصول درست نسخه‌های اولیه قرار گرفتند.

تاکنون هرآنچه که در مورد ریمستر Crash Bandicoot N. Sane Trilogy دیده‌ایم عالی به‌نظر می‌رسد؛ از این‌رو رضایت و خوشحالی ناتی داگ در مورد بازسازی صحیح از سری بازی سابق خود، سورپرایزکننده نیست.

بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy به عنوان یک ریمستر توصیف می‌شود؛ در حالی که استودیو ویکاریوس ویژنز برای ساخت این سه‌گانه گیم‌پلی، گرافیک، طراحی هنری و صداگذاری را از صفر طراحی و آماده کرده است. این ریمستر همچنین شامل طراحی مجدد کاراکترها، بخش‌های سینماتیک و تعدادی ویژگی دیگر نظیر سیستم ذخیره‌سازی (شامل ذخیره‌سازی دستی و اتوماتیک)، مراحل زمانبندی‌شده، سیستم منو و چک‌پوینت‌های یکپارچه برای هر سه نسخه از بازی نیز می‌شود.

بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy قرار است در تاریخ ۳۰ ژوئن سال جاری (۹ تیر ۱۳۹۶) به‌صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 با قیمت ۴۰ دلار عرضه شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده