نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۲

انتشار تریلر دو قسمت پایانی فصل سوم سریال Gotham

شبکه تلویزیونی فاکس تریلر دو قسمت پایانی فصل سوم سریال گاتهام (Gotham) را منتشر کرد.

ادامه این مطلب ممکن است فصل سوم و اتفاقات دو قسمت پایانی سریال Gotham را برای شما فاش کند.

ماه گذشته، شبکه فاکس اعلام کرد که سریال Gotham که پیش درآمدی بر داستان بتمن است، برای فصل چهارم تمدید شده است. حال این شبکه تریلر دو قسمت پایانی فصل سوم این سریال را منتشر کرده است. دو قسمت پایانی فصل سوم سریال Gotham که Heroes Rise: Destiny Calling و Heroes Rise: Heavydirtysoul نام دارند، قرار است دوشنبه هفته آینده پشت سرهم در یک شب پخش شوند. در این تریلر مشاهده می‌کنیم که شخصیت‌های شرور و منفی سریال بار دیگر به هم پیوسته‌اند و هاروی بولاک و جیمز گوردن سعی دارند تا آن‌ها را متوقف کنند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را مشاهده کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

علاوه بر این، شبکه فاکس تصاویر دو قسمت پایانی فصل سوم سریال Gotham را نیز منتشر کرده است که شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

Gotham Season 3 Finale Photos

Gotham Season 3 Finale Photos

Gotham Season 3 Finale Photos

Gotham Season 3 Finale Photos

طبق خلاصه داستانی منتشر شده از دو قسمت پایانی فصل سوم سریال Gotham:

با گسترش شیوع ویروس مرگبار، جستجو برای یافتن پادزهر ادامه دارد. فیش مونی، ریدلر و پنگوئن هرکدام برنامه‌های خود را دارند. در همین حال بروس با راس الغول دیدار می‌کند تا آخرین کار برای تحقق سرنوشتی که در انتظار او است، تکمیل کند، اما او متوجه می‌شود که نمی‌تواند گذشته خود را به دست فراموشی بسپارد. همچنین گوردون تلاش می‌کند تا لی را بازگرداند تا شروع جدیدی را با او آغاز کند. همچنین متحدین قدیمی گاتهام دیگر نابوده شده‌اند و متحدین جدیدی در حال شکل گرفتن هستند.

 بنجامین مک‌کنزی در نقش جیمز گوردن الکساندر صدیق در نقش راس الغول، دونال لوگ در نقش هاروی بولاک، دوید مزوز در نقش نوجوانی بروس وین، مورینا بکرین در نقش لسلی تامپکینس، رابین لورد تیلور در نقش پنگوئن، شان پرتوی در نقش آلفرد پنی‌ورث، کمرن بیکوندووا در نقش سلینا کایل (زن گربه‌ای)، ارین ریچاردز در نقش باربارا کین، کوری میشل اسمیت در نقش ادوارد نیگما (ریدلر)، جیدا پینکت اسمیت در نقش فیش مونی، جسیکا لوکاس در نقش تابیتا گالاوان، کریس چاک در نقش لوشیوس فاکس و جان دومن در نقش کارماین فالکون، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Gotham حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌آند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده