// چهار شنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۸

مادربردهای گیمینگ MSI معرفی شدند

کمپانی MSI در جریان مراسم کامپیوتکس 2017، از مادربردهای گیمینگ خود رونمایی کرد.

امروز و در خلال رویداد کامپیوتکس 2017، کمپانی MSI، یکی از تولیدکنندگان سخت‌افزارهای گیمینگ در جهان، در ادامه‌ی تولید محصولات گیمینگ تحسین برانگیز، تعدادی سخت‌ افزار جدید را معرفی کرد. ام‌ اس‌ ای در غرفه‌ی L0617، از تعدادی لپ‌ تاپ گیمینگ به‌روز، مادربرد، دسکتاپ و لوازم جانبی گیمینگ با مشخصاتی عالی و قدرتمند رونمایی کرد.

X299 Gaming M7 ACK

این مادربرد، مخصوص گیمرها و علاقه‌مندان به پی‌سی که طالب عملکردی بی‌نهایت هستند، طراحی شده است. مادربرد X299 GAMING M7 ACK بسیار خارق‌العاده است. از ویژگی‌های آن می‌توان به طراحی مدار برق دیجیتالی ۱+۱+۱۰ فازی با تنظیم حداکثر ظرفیت ولتاژ و فناوری Turbo Socket ام‌اس‌آی اشاره کرد. این مادربرد آماده‌ی به چالش کشیدن اورکلاکرهایی است که قصد استفاده از حداکثر توان سیستم را دارند.

X299 GAMING M7 ACK

با سیستم کاهش دمای داخلی و جدید MSI برای اسلات M.2 و فناوری M.2 SHIELD FROZR که هنوز ثبت اختراع نشده است، نیازی نیست که نگران گلوگاه شدن و کاهش عملکرد PCI-Express سریع خود توسط حافظه‌ی SSD با رابط M.2 باشید. با استفاده از فناوری Killer Double Shot PRO، امکان استفاده‌ی همزمان از دو کانکتور Killer E2500 Ethernet و یک شبکه‌ی بی‌سیم Killer 1535 برای بهینه‌سازی در بازی‌های آنلاین فراهم شده است.

X299 GAMING PRO CARBON AC

اولین مادربرد در جهان است که قابلیت تعویض کامل پوشش هیت‌سینک و نصب و راه‌اندازی لوازم جانبی جهت پرینت سه‌بعدی و ساخت ماد را دارد. با استفاده از آخرین نسل فناوری MYSTIC LIGHT RGB LED، مادربرد X299 GAMING PRO CARBON AC رویای هر مادسازی خواهد بود.

X299 GAMING PRO CARBON AC

تنها کافی است که قابلیت Game Boost را فعال کرده تا بدون هیچ زحمتی و بدون انجام اورکلاکینگ دستی، شاهد افزایش کارایی در بازی باشید. علاوه بر این، با وجود پوشش اسلات دو گانه‌ی M.2، قطعا هر نوع حافظه‌ی SSD با رابط پر سرعت PCI-Express، حداکثر کارایی خود را ارائه خواهد داد. با استفاده از Turbo M.2 و Turbo U.2، به راحتی امکان اتصال حافظه‌های SSD از نوع NVMe فراهم شده و تجربه‌ای سریع و درخشان را در انتقال داده برای شما به ارمغان می‌آورد.

X299 TOMAHAWK

این مادربرد بر اساس مدل اصلی TOMAHAWK ساخته شده که دو جایزه‌ی بهترین طراحی iF Design Awards 2017 را از آن خود کرده است. مادربرد جدید X299 TOMAHAWK، نشان دهنده‌ی تکامل نسل مادربردهای MSI است. این مادربرد بالارده، قدرت خود را از طریق طراحی اختصاصی MSI با پوشش Steel Armor و هیت‌سینکی از جنس استیل ضد زنگ به نمایش می‌گذارد که در تمام بازی‌ها می‌توان به آن اعتماد کرد.

X299 TOMAHAWK

X299 TOMAHAWK دارای پوشش اختصاصی Shield FROZR برای اسلات M.2 و طراحی بی‌نظیری جهت کنترل دمای حافظه‌های SSD دارد. یک اسلات Turbo U.2 با پوشش Steel Armor و یک درگاه یو‌اس‌بی Type-C در پنل جلویی مادربرد، برای استفاده از حداکثر کارایی سیستم جهت انتقال داده، از دیگر ویژگی‌های این مادربرد محسوب می‌شود.

بالاتر از تمام این امکانات، مادربرد X299 TOMAHAWK با استفاده از فناوری اختصاصی MSI به نام VR Boost و VR Ready،‌ عملکردی عالی و روان را هنگام انجام بازی‌های واقعیت‌مجازی، واقعیت‌افزوده و واقعیت ترکیبی برای کاربر فراهم می‌سازد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده