نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱

آپدیت ماه می بازی Battlefield 1 منتشر شد

استودیو دایس آپدیت ماه می بازی Battlefield 1 را روی تمامی پلتفرم‌ها منتشر کرد.

دایس چند روز پیش جزئیات بروزرسانی آپدیت ماه می بازی بتلفیلد 1 را اعلام کرد و حال، این آپدیت روی تمامی پلتفرم‌ها منتشر شده است و کاربران پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی می‌توانند آن را دانلود کنند. این آپدیت تغییرات و بهبود‌های مختلفی را در بازی اعمال می‌کند که یکی از مهم‌ترین آن‌ها ضعیف‌تر کردن سرنیزه و دشوار کردن استفاده از آن است. تغییر مهم بعدی در حالت Operation بازی اعمال می‌شود و از این پس، بعد از تمام شدن نبردی در این حالت، به منوی اصلی برنمی‌گردید و در عوض فقط جناح شما عوض می‌شود و دوباره می‌توانید بدون وقفه بازی کنید.

دایس برای توضیح تغییر اعمال‌شده در بخش Operation، از یک مثال استفاده کرده است. فرض کنید که شما در نبردی با ارتش آلمان عضو ارتش فرانسه هستید. پس از تمام شدن نبرد، به جای اینکه به منوی اصلی برگردید، به جناح آلمان منتقل خواهید شد و دوباره می‌توانید بازی را بدون وقفه تجربه کنید. دایس اعلام کرده که این تغییر باعث خواهد شد تا کاربران مشکلات کم‌تری را در وصل شدن به سرور‌ها تجربه کنند.

همچنین باید به این موضوع هم اشاره کنیم که قابلیت Premium Friends بازی Battlefield 1 تا زمان آغاز رویداد EA Play فعال شده و اگر نسخه پرمیوم بازی را خریداری کرده باشید، می‌توانید نقشه‌ها و محتویات اولین بسته الحاقی پولی بازی را با افرادی که آن‌ها را خریداری نکرده‌اند به اشتراک بگذارید و باهم بازی را تجربه کنید.

برای اطلاع از جزییات کامل آپدیت جدید بازی، به سایت منبع مراجعه کنید.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده