نویسنده: محمد شیرزاده
// سه شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۸

استودیوی Platinum Games قصد ساخت بازی Bayonetta 3 را دارد

طبق جدیدترین اخبار به نظر می‌رسد استودیوی پلاتینیوم گیمز در صدد ساخت نسخه جدیدی از سری Bayonetta است.

استودیوی ژاپنی پلاتینیوم گیمز اخیرا اعلام کرد که در حال کار روی یک آی‌پی جدید است؛ اما این‌طور که به نظر می‌رسد اتفاقات دیگری هم در جریان است.

آتسوشی اینابا، یکی از تهیه‌کنندگان این استودیو، در رویدادی در ژاپن به سوالات مطرح‌شده درباره بایونتا 3 پاسخ داد و به سورس گیمینگ گفت:

به ساخت بازی Bayonetta 3 علاقه دارم. همین حالا در کمپانی در حال صحبت درباره نحوه ساخت بازی هستیم؛ اما به این دلیل که مدام در حال بحث و گفت‌وگو در این رابطه هستیم، توضیح دادن در مورد آن سخت است. اگر در حال صحبت در این‌باره نبودیم، می‌توانستیم یک جواب دروغین به شما بدهیم؛ اما داریم در رابطه با نحوه ساختش بحث و گفت‌وگو می‌کنیم.

اینابا می‌گوید که او و اعضای تیم در بحث و گفت‌وگو همه چیز را مطرح می‌کنند؛ حتی تغییر شخصیت اصلی بازی را. وی به شوخی می‌گوید که حتی ممکن است شخصیت اصلی بازی بعدی مرد باشد.

با در نظر گرفتن این موضوع که کمپانی نینتندو باعث شد بازی Bayonetta 2 ساخته شود، نمی‌شود تشخیص داد که چه بخشی از این سری به نینتندو تعلق دارد و چه بخش‌هایش متعلق به سگا است. برای همین ممکن است نسخه بعدی بازی، انحصاری نینتندو باشد یا یک بازی مولتی پلتفرم از سوی سگا.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده