نویسنده: محسن حقانی
// دوشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۲

بازی Fancy Pants Adventures برای اندروید منتشر شد

بازی کلاسیک Fancy Pants Adventures، در نهایت برای پلتفرم اندروید منتشر شد.

بازی Fancy Pants Adventures ساخته‌ی استودیو بورن گیمز (Borne Games)، یکی از بهترین بازی‌های کلاسیک در سبک پلتفرمر برای پی‌سی بود و اکنون برای دستگاه‌های هوشمند اندروید نیز منتشر شده است. در بازی Fancy Pants Adventures همراه با کاراکتر بازی به گوشه و کنار محیط دویده، آیتم‌های گوناگون به‌دست آورده و با دشمنان بسیاری رو در رو می‌شوید. اگر به سبک پلتفرمر روی موبایل علاقه دارید، حتما Fancy Pants Adventures را تجربه کنید.

هدف اصلی داستان در بازی موبایل Fancy Pants Adventures پیدا کردن خواهر گمشده کاراکتر اصلی است که در این راه باید از محیط‌های مختلفی مانند جنگل‌ها، غار، زیر آب و یا حتی کشتی‌های دزدان دریایی گذر کنید. بخش‌های زیادی در بازی مانند سلاح‌های مختلف برای نبرد‌های تن به تن، کلاه‌های متفاوت برای بر سر گذاشتن و حتی شلوار‌های جالب دیگر برای پوشیدن قابل دستیابی هستند.

Fancy Pants Adventures به‌صورت کامل از کنترلر خارجی پشتیبانی کرده و هیچ دلیلی برای عدم تجربه این بازی زیبا و کلاسیک برای دارندگان پلتفرم‌ اندروید وجود ندارد. هم‌اکنون می‌توانید این بازی زیبا را از فروشگاه گوگل پلی به ‌صورت رایگان دریافت کنید.

دانلود بازي Fancy Pants Adventures


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده