نویسنده: حامد علیپور
// چهار شنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۹

معرفی بازی موبایل Demons Must Die

Demons Must Die یک بازی عالی است که با توجه به حجمی که از گوشی شما اشغال می‌کند یک تجربه باورنکردنی به نظر می‌رسد.

شرکت وایپر‌گیمز (Vipergames) با انتشار بازی دوبعدی Demons Must Die توانسته حس خشونت مطلوبی که انتظارش را داشتیم، به ما منتقل کند. برای ساخت بازی از موتور Unity استفاده شده است که شاید برای شما نکته‌ای قابل تأمل باشد. این شرکت در گذشته نیز با مجموعه استیک‌من توانسته بود علاقمندان بازی‌های پلتفرمر را به تجربه‌ای متفاوت و البته مینیمال ترغیب کند. اگر علاقه‌ای به بازی‌های آنلاین ندارید، بگذارید همین ابتدا خیال‌تان را راحت کنم که این بازی نیازی به اینترنت ندارد.

سبک بازی شبیه به سری بازی‌های شانک است؛ هرچند از جهاتی شاید نتوان آن را کاملا مشابه شانک دانست و تفاوت‌هایی با آن داشته باشد؛ مثل گستردگی کمتر حرکات یا شخصیت‌های کمتر. ولی نمی‌توان خرده‌ای بر بازی گرفت؛ زیرا بازی هدفش بازار گوشی‌ها است و حجم بسیار کمتری دارد. شخصیت‌ها مانند مجموعه بازی‌های Stickman طراحی شده‌اند که البته از نظر طراحی خوشتیپ‌ترند؛ خصوصا شخصیت اصلی بازی که در میان استیک‌من‌ها برای خودش نوعی برد پیت محسوب می‌شود! گرافیک بازی جذاب و فانتزی است و شما حتی با دیدن اسکرین‌شات‌های بازی احتمالا ترغیب به دانلود آن خواهید شد. داستان‌ بازی روایتگر جهانی است که شیطان‌ها (Demon) در حال نابود کردن آن هستند و شما به عنوان یک ابرقهرمان کارکشته باید دنیا را نجات دهید. بازی جنبه‌ی اکشن دارد و نباید انتظار داشت داستانش مانند بازی‌های کنسولی پیچیدگی زیادی داشته باشد. گرافیک Demons Must Die برای یک بازی اندرویدی قابل قبول است و با توجه به حجمی که دارد، دید بصری جالبی در طول بازی برای‌تان فراهم خواهد کرد.

demons must die

صداگذاری هم از جنبه‌های مثبت Demons Must Die است. در طول بازی برای افزایش هیجان شما موسیقی تندی پخش می‌شود و احساسات‌ و هیجان‌تان را بیش‌تر و بیش‌تر می‌کند. منوی بازی اما هیچ چیز خاصی ندارد و کار با آن راحت است. کنترلر بازی به دسته‌ کنسول ایکس‌باکس شباهت دارد و دکمه‌های آن شامل عقب، جلو، استارت و چهار دکمه‌ی X و Y و A و B است. قهرمان داستان در کنار دو کلت، یک شمشیر بران دارد که از آن برای وارد کردن ضربات سریع یا ضربات سنگین و کاری‌تر استفاده می‌کند. همچنین به یاد داشته باشید وقتی در محاصره دشمنان قرار گرفتید، می‌توانید یکی از جهت‌ها را بگیرید و دوبار دکمه‌ی A فشار دهید تا از مخمصه فرار کنید. از سوی دیگر، نگذارید شیطان‌ها شما را از دو طرف محاصره کنند و دخل‌تان را بیاورند؛ بلکه سعی کنید از یک طرف با آن‌ها مبارزه کنید و راحت‌تر پیروز شوید.

این قابلیت‌ها احتمالا بیشتر شما را یاد سری بازی‌های جذاب و به‌یادماندنی Shank می‌اندازد و یک نوع کپی‌برداری از آن‌ها به نظر می‌رسد و در کل شاید بتوان گفت که بازی باید وجود خودش را مقروض و مدیون دیگر بازی‌های پرچم‌دار این سبک بداند؛ اما این موضوع زیاد مهم نیست و با تمام این تفاسیر کار خوبی از آب درآمده و به دلیل این که نمی‌توانیم این بازی‌ها را به علت عرضه نشدن یا حجم بالای آن‌ها روی گوشی خود داشته باشیم، چرا تجربه‌ی مشابه به آن را امتحان نکنیم؟

Demons Must Die

بازی Demons Must Die از فروشگاه پلی‌استور با حدود صد‌هزار دانلود، امتیاز 4.5 از 5 را دریافت کرده که امتیاز خیلی خوبی است و شاید بتوان این موضوع را برای دانلود هرچه سریع‌تر بازی مدنظر قرار داد. اگر به دنبال یک بازی دوبعدی جذاب هستید، چرا معطل مانده‌اید؟ شمشمیر و تفنگ‌تان را بردارید و به مصاف دیمن‌ها بروید.

دانلود بازی Demons Must Die


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده