نویسنده: کیان کاظمی
// سه شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۲

سونی از رویداد PlayStation E3 Experience 2017 رونمایی کرد

سونی از بازگشت رویداد PlayStation E3 Experience برای نمایشگاه E3 2017 خبر داد.

امروز بخش سرگرمی کمپانی سونی اعلام کرد که رویداد PlayStation E3 Experience برای نمایشگاه E3 2017 بازگشته است و در تاریخ دوشنبه، ۱۲ ژوئن (۲۲ خرداد) در بیش از ۸۵ سینما در سرتاسر آمریکا، کانادا و آمریکای لاتین برگزار خواهد شد.

همانطور که می‌دانید، رویداد PlayStation E3 Experience ابتدا برای نمایشگاه E3 2015 معرفی شد و برای افرادی که با این رویداد آشنایی ندارند بگویم که سونی به بزرگترین طرفداران پلی‌استیشن در آمریکای شمالی بلیط ارایه می‌دهد و آن‌ها را در یکی از چندین سینما از پیش مشخص شده جمع آوری می‌کند تا به تماشای کنفرانس سونی در E3 2017 بپردازند و از مشاهده نمایش‌ها و رونمایی‌های بزرگ لذت ببرند. امسال سومین سالی محسوب می‌شود که سونی چنین رویدادی را برگزار می‌کند و کاملا واضح است که برگزاری آن در سال‌های گذشته موفقیت آمیز بوده است.

طبق گفته سونی، امسال شرکت کنندگان یک پوستر اختصاصی و کارت شماره ۷۶ مجموعه کارت‌های قابل جمع آوری پلی‌استیشن را به خانه خواهند برد. در ضمن، این آیتم‌ها فقط در انحصار شرکت کنندگان است، بنابراین اگر آن‌ها را می‌خواهید بایستی بلیط تهیه کنید و در رویداد شرکت کنید. در ضمن همه یک سبد دیجیتالی به عنوان هدیه دریافت می‌کنند که پر از محتوای مختلف از فروشگاه پلی‌استیشن است. هنوز مشخص نیست دقیقا چه محتوایی در این بسته‌ها وجود دارد.

بلیط‌ها مانند همیشه کاملا رایگان هستند و از امروز ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران می‌توانید از اینجا به تهیه آنها بپردازید تا وقتی که موجودی آن‌ها به اتمام رسد. برای دریافت بلیط باید یک حساب کاربری رایگان در Gofobo ایجاد کنید. سپس بلیط‌ها از طریق آدرس ایمیلی که در Gofobo وارد کردید، برای شما ارسال می‌شوند.

افرادی که زودتر از دیگران به سینماهای مذکور برسند مجوز ورود دریافت می‌کنند تا ظرفیت تکمیل شود. بنابراین بایستی زودتر از ساعت تعیین شده خود را به سینما مدنظرتان برسانید.

در نظر داشته باشید که گرفتن بلیط تضمین کننده صندلی نخواهد بود و در صورت تکمیل ظرفیت باید به سینما دیگر مراجعه کنید. علاوه بر این، شرکت کنندگان باید بیشتر از ۱۷ سال سن داشته باشند، چرا که بیشتر بازی‌های سونی در E3 2017 درجه سنی M دارند. برای تایید سن نیازمند کارت شناسایی معتبر خواهید بود.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده