// پنجشنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۱

کمپین کیک استارتر بازی The Fallen World به زودی برگزار می‌شود

استودیو Darkspace Games به‌زودی برای بازی The Fallen World در کیک‌استارتر کمپین راه‌اندازی می‌کند.

چندی پیش استودیو دارک‌اسپیس گیمز (Darkspace Games) اعلام کرد که در حال توسعه بازی‌ The Fallen World در سبک مخفی‌کاری و نقش‌آفرینی است. حال امروز در جدیدترین اخبار بازی اعلام شد که این بازی با راه‌اندازی کمپین جمع‌آوری بودجه در کیک‌استارتر، مراحل توسعه خود را ادامه می‌دهد.

کمپین جمع‌آوری بودجه بازی The Fallen World از تاریخ ۱۵ اردیبهشت (۵ مه) برگزار می‌شود و هدف سازندگان جمع‌آوری مبلغ  ۱۴ هزار دلار از سوی طرفداران است. کاربران در صورت تمایل می‌توانند با مراجعه به صفحه کیک‌استارتر این بازی از رده‌بندی بودجه‌ها با خبر شوند و به توسعه بازی کمک کنند.

همان‌طور که در بالا اشاره شد این بازی در سبک مخفی‌کاری طراحی شده است و گیم‌پلی آن بیشتر روی مخفی‌کاری تمرکز دارد. از طرفی شما باید به دنبال مواد غذایی بروید تا بتوانید با مبادله کردن آن‌ها به سرپنا‌ه‌ها دست پیدا کنید که ذخیره شدن بازی در آن‌ها صورت می‌گیرد. به نقل از سازندگان، بازیکنان در The Fallen World باید نسبت به تصمیمات خود هوشیار باشند و دوستان خود در این بازی را با احتیاط انتخاب کنند.

بازی The Fallen World هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی ویندوزی در حال توسعه است. در ادامه می‌توانید تریلر این بازی را دانلود و تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

دانلود ویدیو با رزولوشن SD360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD720p | دانلود ویدیو با رزولوشن Full HD1080p


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده