نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۱

تریلر‌های قهرمانان جدید فصل دوم بازی For Honor

یوبیسافت برای معرفی سنچورین و شینوبی، قهرمان‌های جدید بسته‌ی الحاقی Shadow and Might بازی For Honor، تریلر‌هایی را منتشر کرد.

بر اساس آخرین اخبار بازی، یوبیسافت دو تریلر تازه از بسته‌ی الحاقی Shadow and Might بازی For Honor منتشر کرده است که در آن به دو قهرمان جدید بازی با نام‌های شینوبی (Shinobi) و سنچورین (Centurion) می‌پردازد.

فصل دوم بازی For Honor یا همان بسته‌ی توسعه‌ی Shadow and Might در تاریخ ۱۶ مه (۲۶ اردیبهشت) در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. در این تاریخ شینوبی و سنچورین، دو قهرمان جدید بازی، نیز به‌صورت رایگان در اختیار دارندگان سیزن پس قرار داده می‌شوند و اندکی بعد، از تاریخ ۲۳ مه (۲ خرداد)، سایر بازیکنان نیز می‌توانند این قهرمان‌های جدید را به واسطه‌ی پول داخل بازی، خریداری کنند.

سنچورین یک شوالیه‌ی هیبریدی است که می‌تواند در مبارزات نزدیک، با شمشیر خود آسیب زیادی را به دشمنان وارد سازد. همچنین شینوبی جنگجویی آرام و آموزش‌دیده است که دشمنان خود را در سکوت با سلاح ژاپنی کوساریگاما (Kusarigama) از پای در می‌آورد.

دو نقشه‌ی جدید با نام‌های Forge و Temple Garden نیز برای بازی در نظر گرفته شده است که با شروع شدن فصل دوم به‌صورت رایگان در اختیار تمامی کاربران قرار می‌گیرد. سطح جدیدی از آیتم‌ها هم تحت عنوان Epic علاوه بر موارد یاد شده به بازی اضافه خواهند شد.

دو تریلر جدید بازی به همراه تصاویری از قهرمانان را می‌توانید در ادامه‌ی مطلب مشاهده کنید. بازی For Honor در حال حاضر برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس است.

For Honor

For Honor

For Honor

| |

| |


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده