نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۵

انتشار اولین تیزر فیلم The Dark Tower

کمپانی سونی پیکچرز اولین تیزر از فیلم برج تاریک (The Dark Tower) را منتشر کرده است. تریلر رسمی امروز منتشر خواهد شد.

اولین تریلر فیلم The Dark Tower قرار است امروز منتشر شود، اما پیش از آن کمپانی سونی پیکچرز تیزر کوتاهی از این فیلم را منتشر کرده است. تمرکز این ویدیو روی رولاند دشاین/هفت تیر کش با بازی ادریس البا و والتر پادیک ملقب به مرد سیاه پوش با بازی متیو مک کانهی، است. شما در ادامه می‌توانید این تیزر را تماشا کنید:

|

علاوه بر این، کمپانی سونی پیکچرز دو پوستر جدید از فیلم The Dark Tower منتشر کرده است. شما در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

The Dark Tower Poster

The Dark Tower Poster

کارگردانی فیلم The Dark Tower بر عهده نیکولای آرسل بوده است که سابقه ساخت فیلم «یک رابطه سلطنتی» (A Royal Affair) را در کارنامه دارد که برای این فیلم‌ نامزد دریافت جایزه اسکار نیز شده است. ادریس البا در نقش رولاند دشاین/هفت تیر کش، متیو مک کانهی در نقش والتر پادیک/مرد سیاه پوش و تام تیلور در نقش جیک چمبرز، سه بازیگر اصلی فیلم The Dark Tower هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. در اوایل ماه مهر بود که سونی اعلام کرد که یک سریال تلویزیونی براساس مجموعه The Dark Tower نیز در دست ساخت است. این سریال قرار است اقتباسی از کتاب جادو و شیشه (Wizard and Glass) باشد که چهارمین کتاب از مجموعه حماسی کینگ است که در سال ۱۹۹۷ منتشر شد، است.

فیلم The Dark Tower که در ابتدا قرار بود در تاریخ ۲۳ فوریه ۲۰۱۷ (۵ اسفند ۱۳۹۵) به روی پرده برود، اما آبان سال گذشته، سونی اکران این فیلم را تا تاریخ ۲۸ جولای ۲۰۱۷ (۶ مرداد ۱۳۹۶) عقب انداخت. حال چندی پیش سونی بار دیگر از تاخیر در اکران فیلم The Dark Tower خبر داد و اعلام کرد که این فیلم اکنون قرار است در تاریخ ۴ آگوست ۲۰۱۷ (۱۳ مرداد ۱۳۹۶) اکران شود. گفته می‌شود به دلیل اینکه سونی تصمیم نداشت هزینه ساخت و تولید این فیلم افزایش پیدا کند،‌ تصمیم گرفت که اکران این فیلم را تا تابستان امسال عقب بیندازد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده