نویسنده: محسن حقانی
// پنجشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

آپدیت جدید بازی موبایل RollerCoaster Tycoon Touch منتشر شد

یازدهمین آپدیت برای بازی موبایل RollerCoaster Tycoon Touch منتشر شد.

کمپانی آتاری (Atari)، بروزرسانی جدید با تغییرات بسیار زیاد برای بازی اندروید و آیفون RollerCoaster Tycoon Touch را منتشر کرد.

برخی ویژگی‌های اضافه شده به بازی RollerCoaster Tycoon Touch توسط این بروزرسانی عبارتند از توانایی ملاقات از پارک‌های دیگران و گرفتن اسکرین‌شات از پارک خود به‌وسیله ابزار عکس‌برداری درون بازی به نام Photo Booth و همچنین توانایی انتشار آنها در شبکه‌های اجتماعی. به‌وسیله ابزار Photo Booth شما می‌توانید دوربین را آزادانه حرکت داده و در هر وضعیت یا زاویه‌ای که می‌خواهید عکس مورد نظر خود را بگیرید. در کنار آن استیکر‌ و فیلتر‌های متفاوتی برای شخصی‌سازی عکس‌های گرفته شده نیز وجود دارد.

ملاقات از پارک‌های دوستان در بازی RollerCoaster Tycoon Touch زمانی صورت می‌گیرد که حساب شخصی دوست شما در شبکه اجتماعی فیس‌بوک توسط بازی شناسایی شود. زمانی که به حساب یکی از دوستان در بازی متصل شوید توانایی دیدن میزان پیشرفت وی در مقایسه با پارک و عملکرد خود را خواهید داشت. شما همچنین قابلیت هدیه دادن گیفت کارت به دوستان که به نوبه‌ای باعث افزایش سرعت پیشرفت در بازی می‌شود، خواهید داشت.

آپدیت جدید همچنین مردمان بیشتری را به پارک اضافه می‌کند. در بروزرسانی گذشته محدودیت برای تعداد آنها به زیر ۵۰۰ نفر به‌جهت نگه‌داشتن بهترین عملکرد در بازی می‌رسید درحالی که در آپدیت جدید کمپانی آتاری از موتور‌ گرافیکی کاملا جدیدی استفاده کرده است که کارایی بازی را در سطح بسیار سریعتری قرار می‌دهد، بنابراین پارک‌های بازی حالا با یک عملکرد خوب در بخش گرافیک، میزبان هزاران نفر از مردم خواهند بود.

در آخر، بروزرسانی یازدهم از بازی RollerCoaster Tycoon Touch عملکرد کلی بازی در زمینه  شبیه‌سازی را بهبود می‌بخشد. کمپانی آتاری در این رابطه می‌گوید:

تمام مکانیزم‌های مربوط به بخش شبیه‌سازی بازی حالا با دقت بسیار بیشتری عمل کرده و بازیکن‌ها از تجربه طرح‌بندی پارک خود و مشاهده تاثیرات واضح از تغییراتی که اعمال می‌کنند، لذت خواهند برد.

بازی RollerCoaster Tycoon Touch آخرین تکامل از سری بازی‌های کلاسیک شبیه‌سازی پارک است. این بازی در اوایل سال ۲۰۱۷ میلادی برای گوشی‌های موبایل منتشر شده و عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت. به‌گونه‌ای که برای مدتی رتبه اول بهترین‌ بازی‌های رایگان فروشگاه اپ‌ استور را به خود اختصاص داده و به تعداد دانلود ۶.۲ میلیون و ۵۰۰,۰۰۰ بازیکن فعال روزانه رسید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده