نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۹

فروش ویژه هدست های واقعیت مجازی سونی و اقلام جانبی

فروشگاه آنلاین، برای مدت محدود،‌ هدست‌های واقعیت مجازی را با قیمت فوق العاده به فروش می‌رساند.

فروشگاه آنلاین هدست‌­های واقعیت مجازی سونی (VR) را به مدت سه روز و از روز دوشنبه ۸ خرداد تا چهارشنبه ۱۰ خرداد با تخفیف ویژه به شما همراهان عزیز تقدیم می‌کند.

پلی‌استیشن VR

پلی استیشن VR اگزو

هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن وی آر در ابتدا با نام پروژه مورفیس (Project Morpheus) معرفی شد. سونی در طول مدت توسعه این محصول، تبلیغات خوبی روی آن انجام داد و سعی کرد تا زمینه‌ها را برای ورود به دنیای واقعیت مجازی آماده کند. اواخر اسفند ماه سال ۱۳۹۴ بود که سونی علاوه بر اعلام قیمت این محصول، از بازی‌هایی که برای آن در نظر گرفته بود سخن گفت. سونی اعلام کرد که بیشتر از ۲۳۰ توسعه‌دهنده بازی‌های ویدیویی مشغول کار روی عناوین پلی استیشن وی‌ آر هستند و تا پایان سال ۲۰۱۶، حدودا ۵۰ بازی برای این هدست منتشر خواهد شد. 

باندل زمان عرضه پلی‌استیشن VR

پلی‌استیشن VR اگزو

باندل Launch هدست واقعیت مجازی پلی استیشن VR شامل یک هدست، یک Playstation Camera، دو دسته PS Move، بازی Playstation VR World، کابل‌های لازم، هدفون استریو، جعبه تقسیم HDMI و دیسکی شامل دموهای بازی‌های پلی استیشن VR می‌شود. علاوه بر خود کنسول پلی‌استیشن، شما به دوربین پلی‌استیشن نیز احتیاج دارید. برای تجربه بهتر، استفاده از کنترلرهای PS Move نیز شدیدا پیشنهاد می‌شود. به همراه دوربین پلی استیشن، کنترلرهای PS Move می‌توانند حرکت دست‌های شما را ردیابی و با اشیا مجازی تعامل برقرار کنند. البته استفاده از PS Move اجباری نیست و می‌توان با همان کنترلر‌های دوست‌داشتنی کنسول پلی استیشن 4 به انجام بازی‌های پلی استیشن وی آر پرداخت.

دوربین پلی‌استیشن 4

پلی‌استیشن Camera اگزو

اینکه یک کنسول نسل هشتمی مثل پلی‌استیشن 4 داشته باشیم بسیار لذت‌بخش است؛ اما مطمئنا داشتن برخی لوازم جانبی می‌تواند شور و اشتیاق ما را نسبت به بازی افزایش دهد.

دوربین پلی‌استیشن 4 جزو اولین وسایل جانبی این کنسول ژاپنی بود که همراه با دستگاه معرفی شد و البته به خاطر قیمت مناسب و اجباری نبودن بر خلاف کینکت ایکس‌باکس وان، مورد توجه قرار گرفت. با کمتر از قیمتی که برای خرید یک بازی باید خرج کنید، می‌توانید این دوربین کاربردی را خریداری کنید.

دسته بازی پلی‌استیشن Move

پلی‌استیشن Move اگزو

پلی‌استیشن موو یک کنترل‌کننده بازی با حسگر حرکتی است که توسط سونی برای کنسول پلی‌استیشن 3 عرضه شد. پلی‌استیشن موو برای اولین بار در ۲ ژوئن ۲۰۰۹ رونمایی شد. سازگاری این محصول بعدها برای پلی‌استیشن 4 در سال ۲۰۱۳، و هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن وی‌آر در سال ۲۰۱۶ گسترش یافت.

این دسته‌ی حرکتی قادر است با قرار گرفتن در جلوی دوربین مخصوص، بسته به بازی مورد علاقه شما، نقش شمشیر، تفنگ، برس و سایر تجهیزاتی را که در بازی مورد استفاده‌ی شما قرار می‌گیرد، ایفا کند. رنگ چراغ بالای دسته، عوض می‌شود و هیجان بازی را برای شما بیشتر می‌کند. با تهیه‌ی دو دسته‌ی مجزا و هماهنگ کردن آن‌ها با کنسول، می‌توانید تجربه‌ی بازی واقعی‌تری را داشته باشید.

پایان رپورتاژ آگهی /.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده