// دوشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۸

معرفی بازی موبایل Board Kings

بازی اندروید و آیفون Board Kings محصولی مناسب برای علاقمندان به بازی‌های تخته‌ای یا Board Game است که در آن باید شهری زیبا بسازید.

بازی‌های تخته‌ای یا Board Game زیادی از دیرباز به بازار عرضه شده‌اند که به ویژه در محافل خانوادگی محبوبیت خاصی دارند. در این دست بازی‌ها، بازیکنان باید روی مقوا یا تخته به دنبال هدفی خاص با انداختن تاس، مهره‌ خود را حرکت دهند. یکی از معروف‌ترین بازی‌های تخته‌ای را می‌توان مونوپولی دانست که اکنون پا به سن ۸۲ سالگی گذاشته و مدت‌‌ها است که بازیکنان را سرگرم می‌کند. در این بازی با انداختن تاس و با توجه به قوانین، باید مناطق بیشتری از نقشه را خریداری کنید تا با ساخت خانه و هتل، از افرادی که وارد مناطق شما می‌شوند مالیات دریافت کنید. هرچند شانس بخشی از روند بازی مونوپولی است؛‌ اما نحوه ساخت هتل و خانه‌ها و همچنین نحوه‌ خرید و فروش با سایر بازیکنان اهمیت زیادی در این بازی دارد. البته در این مقاله قصد معرفی یک بازی مونوپولی را نداریم که از قضا تاکنون نسخه‌های دیجیتالی مختلفی از این بازی منتشر شده است. در این مقاله می‌خواهیم بازی Board Kings را معرفی کنیم که شباهت زیادی به بازی مونوپولی دارد.

بازی Board Kings

با ورود به جهان دوستان‌تان می توانید سکه بیشتری به دست بیاورید

در این بازی تخته‌ای باید با انداختن تاس و با توجه به رقمی که تاس نمایش می‌دهد، مهره خود را حرکت دهید. با رسیدن به هر خانه مقداری مشخص سکه به دست می‌آورید که این سکه‌ها را می‌توانید برای ارتقاء‌ خانه‌ها استفاده کنید. بعد از انداختن تاس و حرکت دادن مهره،‌ در صورتی که روی برخی از کاشی‌ها قرار بگیرید، برخی جوایز را دریافت خواهید کرد که به صورت تصادفی بر اساس کارتی که در وسط زمین بازی قرار دارد به شما اهدا می‌شود. باید گفت که بازی از نظر گیم‌پلی چالش جدیدی را در مقابل‌تان نمی‌گذارد و تنها وظیفه‌ شما انتخاب خانه‌ای است که می‌خواهید ارتقاء دهید و همچنین زدن ضربه روی صفحه برای انداختن تاس.

هرچند بازی در مجموع طراحی و گرافیک جذابی دارد؛ اما نمی‌توان از این حقیقت چشم‌پوشی کرد که اصولا لذت انداختن تاس به صورت فیزیکی و حس لغزش تاس‌ها و برخورد آنها با دست‌تان به هیچ عنوان قابل مقایسه با نمونه مجازی نیست. نبود این حس تاس انداختن و تعیین سرنوشت در بازی‌های تخته‌ای مجازی، جزو دلایلی است که باعث می‌شود این بازی‌ها کمتر در بین بازیکنان محبوب شود. Board Kings همچنین ویژگی‌ آنلاین را در اختیار بازیکنان می‌گذارد تا کاربران بتوانند وارد سرزمین‌ دوستان‌شان شوند. با توجه به رایگان بودن بازی، خریدهای درون برنامه‌ای نقش زیادی را در پیشرفت سریع‌تر بازیکنان ایفا می‌کنند که به ویژه در پیشرفت سریع‌تر و ساخت سریع‌تر شهر خرگوش‌ها کاربرد دارد.

بازی Board Kings

اگر به دنبال یک بازی موبایل زیبا،‌ جمع‌وجور و صد البته Board Game هستید، بازی Board Kings می‌تواند تا مدت‌ها شما را سرگرم‌ کند. البته ظاهر این بازی، بورد کینگز را در دسته بازی کودکانه اندروید هم قرار می‌دهد و در نتیجه، بازی در کنار بزرگسالان قادر به سرگرم کردن افراد کم سن‌وسال هم خواهد بود. با این حال، نمی‌توان از محدودیت‌هایی که خرید‌های درون برنامه‌ای باعث آن شده چشم‌پوشی کرد. شما تنها می‌توانید ۳۰ تاس را در هر بازی به زمین بیندازید که در مقایسه با ویژگی‌های قابل ارتقاء بسیار ناچیز است. از سوی دیگر برای به دست آوردن تاس‌های بیشتر باید در حدود یک ساعت یا بیشتر انتظار بکشید که باعث می‌شود تا لذت طولانی مدت بازی با آسیب روبه‌رو شود. بازی همچنین به صورت کاملا آنلاین اجرا می‌شود که این موضوع امکان تجربه این بازی را در مترو و اتوبوس مشکل می‌کند.

دانلود بازی Board Kings


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده