نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۱

جدول فروش هفتگی انگلستان: صدرنشینی Injustice 2 برای دومین هفته متوالی

بازی Injustice 2 توانست در دومین هفته انتشار خودش، به صدرنشینی‌اش در جدول فروش هفتگی انگلستان ادامه دهد.

بنا به گزارش وب‌سایت چارت ترک که وظیفه انتشار آمار فروش بازی‌ها در انگلستان را بر عهده دارد،‌ در بیست و یکمین هفته از سال ۲۰۱۷، بازی Injustice 2 همانند هفته گذشته توانست صدرنشینی خود را حذف کند و به پرفروش‌ترین بازی هفته در انگلستان تبدیل شود و به این ترتیب به جمع ۵ بازی دیگری بپیوندد که توانستند در سال ۲۰۱۷ در دو هفته متوالی در صدر جدول فروش انگلستان قرار بگیرند.

در مکان دوم جدول این هفته محصول جدید اکتیویژن بلیزارد یعنی Overwatch قرار گرفت. این بازی با صعود فوق‌العاده ۱۶ پله‌ای از مکان هجدهم به مکان دوم جدول این هفته رسید. مکان سوم این هفته هم دستخوش تغییر نشد و مانند هفته گذشته GTA V، بازی‌ای که دیگر به دیدنش در فهرست پرفروش‌ترین بازی‌ها عادت کرده‌ایم، این جایگاه را به خود اختصاص داد. فیفا 17، دیگر بازی‌ای بود که این هفته با صعود روبه‌رو شد. این بازی توانست با سه پله صعود از مکان هفتم به مکان چهارم جدول این هفته انگلستان برسد. جایگاه پنجم نیز در اختیار بازی Prey، جدیدترین ساخته استودیو آرکین قرار گرفت که بتسدا وظیفه انتشار آن را بر عهده داشت.

بازی Mario Kart 8 Deluxe، بازی انحصاری نینتندو سوییچ نیز در آن دسته از بازی‌هایی قرار گرفت که نسبت به هفته پیش جایگاهش تغییری پیدا نکرد. این بازی توانست در جایگاه شِشُم هفته پیش خود قرار بگیرد. Ghost Recon Wildlands، محصول جدید یوبیسافت نیز توانست با یک پله صعود، به جایگاه هفتم دست پیدا کند. اما در مکان هشتم، یک بازی جالب به چشم می‌خورد. Dishonored 2، دیگر بازی استودیوهای آرکین که سال ۲۰۱۶ عرضه شده بود، توانست دوباره وارد جدول فروش هفتگی شود و جایگاه هشتم را به خود اختصاص بدهد.

بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild نیز این هفته دوباره توانست خود را وارد فهرست ۱۰ بازی پرفروش انگلستان بکند. این بازی با سه پله صعود، از جایگاه ۱۲ به جایگاه نهم رسید. تنها بازی تازه منتشر شده این هفته که موفق شد وارد جدول ۱۰ بازی پرفروش انگلستان شود،‌ بازی Ultra Street Fighter II بود که برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه شد. این بازی کار خود را در جایگاه ۱۰ شروع کرد. 

در ادامه می‌توانید جدول ۱۰ بازی پرفروش انگلستان را در هفته منتهی به ۲۷ می (۶ خرداد) مشاهده کنید:

رتبه فعلیرتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱۱

Injustice 2

ادامه صدرنشین در دومین هفته انتشار
۲۲

Overwatch

صعودی ۱۶ پله‌ای و کسب جایگاه دوم
۳۳

Grand Theft Auto V

-
۴۷

Fifa 17

-
۵۴

Prey

-
۶۶

Mario Kart 8 Deluxe

-
۷۸

Ghost Recon Wildlands

-
۸-

Dishonored 2

ورود مجدد به چارت 
۹۱۲

The Legend of Zelda: The Breath of the Wild

ورود دوباره به جدول ۱۰ بازی پرفروش
۱۰-

Ultra Street Fighter II

-

نگاهی به بازی‌های تازه منتشر شده این هفته

Ultra Street Figther II

Ultra Street Fighter II

بازی Ultra Street Fighter II: The Final Challengers یک بازی مبارزه‌ای است که کار ساخت و انتشار آن بر عهده کپکام بوده است و بازی به صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه شده است. این بازی در حقیقت یک نسخه بروز شده از بازی Super Street Fighter II Turbo محسوب می‌شود که در سال ۱۹۹۴ عرضه شده بود.

گیمرها در این نسخه از بازی، می‌توانند بین گرافیک پیکسلی و گرافیک با رزولوشن بالا سوییچ کنند. همچنین مکانیک جدید گیم‌پلی در این بازی قرار گرفته است و برای هرچه متعادل‌تر کردن بازی، تغییراتی در آن اعمال شده است.


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده