// جمعه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۱

بازی Raiden V: Director’s Cut برای پلی استیشن 4 و پی سی تایید شد

استودیو UFO Interactive با انتشار تریلری بازی Raiden V: Director’s Cut را برای پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی تایید کرد.

چندی پیش فروشگاه آمازون با انتشار فهرستی از بازی‌ها در وب‌سایت خود، خبر از عرضه بازی Raiden V: Director’s Cut روی پلی‌استیشن 4 داد. حال در جریان اخبار بازی، استودیو یو‌اِف‌اُ اینتراکتیو (UFO Interactive) به طور رسمی اعلام کرده است که‌نه تنها این بازی برای پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود، بلکه به رایانه‌های شخصی ویندوزی هم راه پیدا خواهد کرد.

سازندگان در ادامه اعلام کردند که نسخه Director’s Cut بازی Raiden V به طور فیزیکی در بازار عرضه خواهد شد. نسخه فیزیکی این بازی شامل دیسک موسیقی متن آن می‌شود. گفتنی است در فهرستی که آمازون منتشر کرده بود، تاریخ انتشار این بازی ۳۱ مردادماه (۲۲ آگوست) ذکر شده بود؛ اما سازندگان در اعلامیه رسمی خود به تاریخ عرضه آن اشاره‌ای نکرده‌اند.

بازی Raiden V در ماه مه سال ۲۰۱۶ میلادی برای اولین بار برای ایکس‌باکس وان منتشر شد. در ادامه می‌توانید توضیحات سازندگان پیرامون ویژگی‌‌های آن را مطالعه کنید و از محتوای آن باخبر شوید:

به نبرد‌ها ملحق شوید، سرنوشت زمین را رقم بزنید و بازی را در دنیایی از تیرباران آغاز کنید. این یک بازی است که به راحتی قابل یادگیری است؛ اما استاد شدن در آن دشوار خواهد بود. به واسطه‌ی بخش همکاری چندنفره، مراحل را با دوستان خود پشت سر بگذارید.

تصمیمات شما می‌تواند خط داستانی این بازی را تغییر دهد. قابلیت Cheer System به شما اجازه می‌دهد که دوستان خود را به بازی دعوت کنید و از پشتیبانی آنها بهره‌مند شوید. سلاح‌های متنوع، قابلیت ارتقا و سیستم مبارزات جدید، از دیگر ویژگی‌هایی است که این بازی در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

قیمت بازی Raiden V: Director’s Cut هنوز برای پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی مشخص نشده است؛ اما این بازی برای ایکس‌باکس وان ۲۹.۹۹ دلار قیمت‌گذاری شده بود. گفتنی است از آنجا که این بازی در قالب نسخه Director’s Cut عرضه می‌شود، احتمال می‌رود با قیمت بیشتری در دسترس کاربران قرار بگیرد.

ضمن اعلام این خبر، سازندگان تریلر جدیدی از این بازی منتشر کردند که در ادامه می‌توانید تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |

 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده