نویسنده: محسن حقانی
// یکشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۹

بازی Grid Autosport برای اندروید و iOS منتشر می‌شود

کمپانی کدمسترز اعلام کرد بازی Grid Autosport، نهمین نسخه از سری بازی‌های محبوب TOCA، برای اندروید و آیفون منتشر می‌شود.

بنا بر اعلام کمپانی کدمسترز (Codemasters) بازی اتومبیل‌رانی Grid Autosport، نهمین نسخه از سری بازی‌های TOCA (یکی از محبوب‌ترین مجموعه بازی‌های ریسینگ از دهه‌ی ۹۰ میلادی تاکنون)، برای اندروید و iOS هم عرضه خواهد شد. این بازی در سال ۲۰۱۴ برای پلتفرم‌های پی‌سی، ایکس‌باکس 360 و پلی‌استیشن 3 منتشر شده بود.

متاسفانه استودیو فرال اینتراکتیو (Feral Interactive)، سازنده نسخه موبایل بازی Grid Autosport، اعلام کرده که برای کار روی برخی از جنبه‌های بازی به زمان بیشتری نیاز دارد:

ما برای صیقل دادن رابط کاربری و بهبود کارایی بازی GRID Autosport، به‌عنوان یک بازی ویژه روی موبایل، به زمان بیشتری نیاز داریم.

با توجه به گفته استودیو فرال اینتراکتیو، نسخه iOS بازی GRID Autosport به‌مدت ۳ ماه تاخیر خورده و کاربران پلتفرم اندروید نیز باید مدت زمان بیشتری را برای تجربه بازی صبر کنند. به گفته فرال اینتراکتیو، بازی GRID Autosport اواخر سال ۲۰۱۷ برای تعداد خاصی از دستگاه‌های اندرویدی منتشر خواهد شد.

در هر صورت، برای آن دسته از کسانی که به دنبال بازی GRID Autosport روی پلتفرم‌های موبایل هستند، باید انتظار تجربه‌ای زیبا در سطح نسخه کنسولی را داشت. شما در رابطه با این خبر چه نظری دارید؟ آیا از طرفداران تجربه بازی GRID Autosport روی گوشی‌های هوشمند خود هستید؟


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده