// یکشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۸

ایسر از لپ تاپ های Nitro 5 و Spin 1 رونمایی کرد

کمپانی ایسر پیش از نمایشگاه کامپیوتکس اقدام به معرفی لپ‌تاپ‌های جدید Nitro 5 و Spin 1 کرد.

با وجود اینکه نمایشگاه کامپیوتکس تا آخر هفته برگزار نخواهد شد، کمپانی Acer دو لپ‌تاپ جدید را با نام‌های Spin 1 و Nitro 5 به همراه دو تبلت از سری Iconia معرفی کرد.

Acer Spin 1

Spin 1

لپ تاپ تبدیل‌پذیر و فوق باریک Spin 1 به پردازنده‌های Pentium و Celeron کمپانی اینتل مجهز شده است و صفحه‌نمایشی ۱۱.۶ اینچی و فول اچ‌دی با پنل IPS دارد. حافظه‌ی ذخیره‌سازی آن ۱۲۸ گیگابایت از نوع eMMC به همراه ۴ گیگابایت رم است. علاوه بر این، لپ‌تاپ یک درگاه USB 3.1، یک درگاه USB 2.0، یک درگاه خروجی HDMI و یک اسلات Micro SD دارد. Spin 1 یک لپ‌تاپ «دو در یک» فوق باریک است که کمتر از ۱.۳ کیلوگرم وزن خواهد داشت.

Acer Nitro 5

Nitro 5

لپ‌تاپ Nitro 5 به عنوان یک لپ‌تاپ گیمینگ و قابل حمل طراحی شده است. این لپ‌تاپ امکان بازی در یک صفحه‌نمایش ۱۵.۶ اینچی HD با پنل IPS را فراهم می‌کند. وظیفه‌ی پردازش گرافیکی آن را GeForce GTX 1050 Ti کمپانی انویدیا بر عهده دارد و یکی از پردازنده‌های Core i5 یا Core i7 اینتل نیز این کارت گرافیک را همراهی خواهد کرد. همچنین، مشتریان این حق انتخاب را دارند که از کارت گرافیک AMD Radeon RX 550 در کنار یکی از پردازنده‌های سری A ای‌ام‌دی مانند A12 یا A10 استفاده کنند.

این لپ‌تاپ گیمینگ با حداکثر ظرفیت ۳۲ گیگابایت رم از نوع DDR4 با فرکانس ۲۱۰۰ مگاهرتز در کنار یک SSD با حداکثر ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت یا هارددیسک ۲ ترابایتی عرضه خواهد شد. Nitro 5 علاوه بر این، به یک درگاه یو‌اس‌بی از نوع Type-C، یک درگاه USB 3.0، دو درگاه USB 2.0 و یک درگاه HDMI 2.0 مجهز است.

Acer Iconia Tab 10

Iconia One 10 و Iconia Tab 10

علاوه بر دو لپ‌تاپ فوق، ایسر از دو تبلت با نام‌های Iconia One 10 و Iconia Tab 10 نیز رونمایی کرد. تبلت Iconia One 10 یک درگاه dual Micro USB دارد. تبلت Iconia Tab 10 به نمایشگر Quantum Dot و چهار اسپیکر با ساب‌ووفر داخلی مجهز شده است. هر دوی این تبلت‌ها از پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای مدیاتک و پنل IPS با زاویه دید عریض استفاده می‌کنند. از دیگر ویژگی‌های آنها می‌توان به اندروید 7 و طول عمر باتری ۸ ساعته اشاره کرد. با شروع رویداد کامپیوتکس در این هفته، این احتمال وجود دارد که اطلاعات بیشتری از تبلت‌های سری Iconia ایسر منتشر شود.

لپ‌تاپ Spin 1 با قیمت ۳۲۹ دلار و لپ‌تاپ Nitro 5 نیز با قیمت ۷۹۹ دلار عرضه خواهد شد. هر دو لپ‌تاپ در ماه جولای (تیر و مرداد) امسال در دسترس خواهند بود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده