نویسنده: کیان کاظمی
// یکشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۸

افزایش ارزش سهام نینتندو پس از رونمایی بازی Monster Hunter XX برای نینتندو سوییچ

سهام نینتندو پس از رونمایی بازی Monster Hunter XX برای نینتندو سوییچ افزایش چشمگیری پیدا کرده است.

در صورتیکه هنوز هم به نفوذ شدید سری Monster Hunter در ژاپن شک دارید، خوب است بدانید که فقط معرفی بازی Monster Hunter XX برای نینتندو سوییچ موجب افزایش سهام نینتندو شده است.

پس از انتشار خبر عرضه بازی Monster Hunter XX برای نینتندو سوییچ توسط کمپانی کپکام، ارزش سهام نینتندو ۵.۴۸ درصد افزایش پیدا کرده و به رقم ۳۳۵۱۰ ین (۳۰۱.۲۷ دلار) رسیده است. پیش از این رونمایی هم ارزش سهام نینتندو رو به افزایش بود و اوایل این هفته، ارزش سهام کمپانی به بیشترین رقم در هفت سال گذشته رسید که این مهم را مدیون تقاضای فراوان نینتندو سوییچ است. اما افزایش سهام امروز نینتندو موجب شد که رقم سهام به بیشترین ارزش خود از سال ۲۰۰۸ تاکنون برسد.

بازی Monster Hunter XX نسخه گسترش یافته بازی Monster Hunter Generations محسوب می‌شود و شامل هیولاهای جدید، ست سلاح، ماموریت‌ها و محتوای دیگر است. بازی Monster Hunter XX دو ماه پیش برای کنسول 3DS منتشر شد، اما هنوز در انحصار کشور ژاپن است. کپکام هنوز در مورد ترجمه بازی و محلی سازی آن برای هر یک از این دو کنسول سخنی نگفته، اما دیگر بازی‌های اخیر این سری مانند بازی Monster Hunter 4 Ultimate و بازی Generations را در غرب هم منتشر کرده است. کپکام همچنین قصد دارد بازی Monster Hunter Stories را امسال در آمریکا برای 3DS منتشر کند.

در ضمن هنوز مشخص نیست که امکان انتقال فایل‌های ذخیره نسخه 3DS به نسخه نینتندو سوییچ وجود خواهد داشت یا خیر، با این حال کپکام قبلا این امکان را به بازیکنان در بازی Monster Hunter 3 Ultimate و بین دو نسخه 3DS و کنسول Wii U داده بود.

کپکام اطلاعات بیشتری از نسخه نینتندو سوییچ بازی Monster Hunter XX را در جریان رویداد Monster Hunter Championship به اشتراک خواهد گذاشت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده