// چهار شنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

تریلر هنگام عرضه بازی EverSpace

استودیو Rockfish Games با انتشار تریلری بازی شوتر EverSpace را برای رایانه‌های شخصی ویندوزی و ایکس‌باکس وان منتشر کرد.

بازی Everspace، ساخته استودیو راک‌فیش گیمز (Rockfish Games)، که در سبک Roguelike و تیراندازی فضایی طراحی شده است، پیش‌تر از طریق سیستم Early Access برای استیم و Xbox Game Preview برای ایکس‌باکس وان منتشر شده بود و در قالب دسترسی زود هنگام در دسترس کاربران قرار گرفته بود. حال امروز در جدیدترین اخبار بازی سازندگان نسخه نهایی بازی EverSpace را منتشر کردند و به مناسبت این امر، تریلری جدیدی نیز از آن منتشر شد. گفتنی است که این بازی توسط موتور‌ بازی‌سازی Unreal Engine 4 طراحی شده است.

حال که نسخه نهایی این بازی منتشر شده است کاربران می‌توانند به واسطه‌ی هدست‌های واقعیت مجازی HTC Vive و آکیولس ریفت بازی را روی پی‌سی تجربه کنند. داستان نسخه نهایی این بازی توسط صداپیشگان به طور کلی صداگذاری شده است. دست‌آورد‌ها (Achivments) و سیستم Steam Trading Cards نیز  از ویژگی‌هایی است که به این بازی اضافه شده است. به نقل از سازندگان حالتی با درجه سختی دشوارتر و پشتیبانی کنترلر‌ها به‌زودی از طریق یک بروزرسانی رایگان به این بازی اضافه خواهد شد.

بازی Everspace هم اکنون برای رایانه‌های شخصی ویندوزی و ایکس‌باکس وان در دسترس است و در انتهای سال جاری میلادی برای پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر هنگام عرضه این بازی را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده