// شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

مزایا پیش خرید و جزئیات نسخه های مختلف بازی Far Cry 5

کمپانی یوبی‌سافت در ادامه انتشار تریلر بازی Far Cry 5، مزایای پیش خرید و جزئیات نسخه‌های مختلف این بازی را به نمایش گذاشت.

دیروز عصر بود که کمپانی یوبیسافت، سازنده و ناشر بازی Far Cry 5، اولین تریلر رسمی به همراه تریلر معرفی شخصیت‌های بازی را منتشر کرد. حال در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی یوبی‌ سافت جزئیاتی از نسخه‌های مختلف بازی و مزایا پیش خرید بازی Far Cry 5 را منتشر کرده است.

در ابتدا مشخص شده است که پیش خرید کنندگان نسخه استاندارد بازی با قیمت ۵۹.۹۹ دلار، می‌توانند Doomsaday Prepper Pack را دریافت کنند که شامل پوسته‌هایی برای اسلحه، وسیله نقلیه و لباس می‌شود. اگر این پک و محتویاتش برای شما کافی نیست، می‌توانید نسخه دیلاکس ادیشن بازی را با قیمت ۶۹.۹۹ دلار خریداری کنید که شامل Big Game Hunter Pack، Ace Pilot Pack، اسلحه AR-C، پک مخصوص به مواد منفجره، Chaos Pack و اسلحه مگنوم ۴۴ با یک پوسته منحصربه‌فرد می‌شود. البته در کنار این محتویات، محتویات پیش خرید نسخه معمولی بازی نیز قرار گرفته است.

محتویات پیش خرید فار کرای ۵

حال اگر نسخه دیلاکس هم شما را راضی نمی‌کند، می‌توانید به سراغ نسخه گلد بازی با قیمت ۸۹.۹۹ دلار بروید که شامل تمامی محتویات نسخه دیلاکس به همراه سیزن‌پس بازی Far Cry 5 می‌شود. متاسفانه اطلاعات دقیقی از محتویات سیزن‌پس بازی منتشر نشده ولی اشاره‌هایی شده است که سیزن‌پس بازی Far Cry 5 شامل یک سری بسته‌های الحاقی و محتویات انحصاری می‌شود.

البته یک ادیشن دیگر نیز باقی‌مانده است. اگر به دنبال نسخه گلد ادیشن با شکل و شمایلی شکیل‌تر هستید، می‌توانید به سراغ نسخه استیل بوک بازی Far Cry 5 بروید که با قیمت ۹۹.۹۹ دلار در اختیار کاربران قرار داده خواهد شد. این نسخه همان نسخه گلد ادیشن است ولی در قالب استیل بوک به مخاطبان ارایه می‌شود. 

بازی Far Cry 5 در تاریخ هشت اسفند (۲۷ فوریه ۲۰۱۸) برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده