نویسنده: کیان کاظمی
// شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۲

GameStop از بازی Red Dead Redemption 2 و نمایشگاه E3 2017 می گوید

فروشگاه GameStop در جلسه مالی خود از تاخیر بازی Red Dead Redemption 2 و نمایشگاه E3 2017 گفت.

مدیریت فروشگاه GameStop امروز پس از جلسه مالی خود با سرمایه‌دارانش در مورد چند موضوع جالب به گفتگو پرداخت که تاخیر بازی Red Dead Redemption 2 و نمایشگاه E3 2017 شامل این موضوعات می‌شوند.

مدیران GameStop ابتدا بحث بازی Red Dead Redemption 2 را مطرح کردند و آن را بازی بزرگی خواندند که می‌تواند به راحتی در رقابت مالی با دیگر بازی‌های موجود در بازار پیروز باشد. با وجود تاخیر در انتشار بازی مذکور، GameSpot قصد ندارد پیش بینی کلی درآمد خود را تغییر دهد، چرا که معتقد است مردم پول خود را روی بازی‌های دیگر خرج خواهند کرد. مدیریت در ادامه اظهار داشت:

هنگامی که یک بازی مثل Red Dead یا کاری که انتظار می‌رفت Red Dead قادر به انجام آن در پاییز باشد، داشته باشید، بدون شک این بازی درآمد بسیاری از بازی‌های دیگر را تصاحب خواهد کرد. پس هنگامی که چنین بازی تاخیر می‌خورد، از نظر تجاری کاملا تاثیر نخواهد گذاشت، چرا که برخی خریدارانی که قصد خرید بازی Red Dead را داشتند، مثلا بازی Call of Duty یا یک بازی دیگر مثل Destiny 2 را خریداری می‌کنند.

در شرایطی که بازی Red Dead Redemption 2 تاخیر خورده و موجودی کنسول نینتندو سوییچ بسیار کم شده است (GameStop گفته است اطلاع دقیقی از زمان عرضه محموله جدید کنسول ندارد)، ممکن است فکر کنید که فروشگاه در مورد پیش بینی درآمد خود تجدید نظر کرده و آن را کاهش داده است. اما، کمپانی قصد انجام اینکار را ندارد، چرا که علاوه بر توضیحی که بالا در مورد شرایط بازی Red Dead Redemption 2 ذکر شد، نکته مهم دیگر مربوط به بازی‌های جدیدی می‌شود که در نمایشگاه E3 2017 معرفی و به نمایش در خواهند آمد که موجب ایجاد اشتیاق میان بازیکنان و در نتیجه فروش بازی‌ها می‌شوند:

شما در E3 بازی‌های بسیار هیجان‌انگیزی را مشاهده خواهید کرد که ما آن‌ها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

ناشران معمولا GameStop و دیگر فروشگاه‌ها را پیش از معرفی رسمی، از بازی‌های در دست تولید خود مطلع می‌کنند. بنابراین به نظر می‌ر‌سد که فروشگاه مذکور از چیزی که می‌گوید، اطلاعات بیشتری دارد.

نمایشگاه E3 2017 هم به زودی آغاز می‌شود و می‌توانید تمامی اخبار و رویدادهایش را از طریق زومجی دنبال کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده