// پنجشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۲

بازی Medieval Shopkeeper Simulator معرفی شد

استودیو Breakfast با انتشار تریلری بازی شبیه‌ساز مغازه‌داری Medieval Shopkeeper Simulator را برای پی‌سی معرفی کرد.

امروز در جدیدترین اخبار بازی، استودیو برکفست (Breakfast) بازی جدید خود را که شبیه‌ ساز مغازه‌ داری است، با نام Medieval Shopkeeper Simulator معرفی کرد. علاوه بر معرفی بازی، سازندگان اعلام کردند که این بازی به صفحه Greenlight استیم راه پیدا کرده است و همچنین کمپین Kickstarter آن نیز  برگزار شده است.

کاربرانی که با سیستم Greenlight استیم آشناییت ندارند باید گفت که این سیستم به سازندگان اجازه می‌دهد که با جمع‌آوری نظرات طرفداران بازی خود را در استیم منتشر کنند.

در آن سو استودیو برکفست کمپین جمع‌آوری بودجه از سوی طرفداران را در سایت کیک استارتر برگزار کرد و امیدوار است که بتواند مبلغ ۱ هزار و ۱۱۹ دلار را از سوی طرفداران جمع‌آوری کند تا بتواند توسعه بازی خود را به اتمام برساند. به نقل از سازندگان این بودجه می‌تواند موتور گرافیکی آن را به Unity 5 ارتقا دهد و هزینه استخدام یک آهنگساز را برای آن فراهم کند.

در ادامه می‌توانید توضیحات سازندگان پیرامون محتویات و ویژگی‌های بازی Medieval Shopkeeper Simulator را مطالعه کنید:

تاحالا شغل مغازه‌داری را تجربه کرده‌اید؟ شاید این فرآیند برای یک بازی شبیه‌ساز کسل‌ کننده به نظر برسد، اما این بازی شما را در جایگاه یک مغازه‌دار ورشکسته که تنها دارایی او کمی بودجه و منابع است، قرار می‌دهد. با بودجه کم مغازه خود را توسعه دهید و باری دیگر روی پای خود بایستید. البته این کار آسان نخواهد بود، از آنجا که پادشاهی جدید وارد شهر شده است و با قوانین جدید زندگی را برای ساکنین دشوار کرده است. روزی کلیسا یکی از مکان‌های فعالیت به شمار می‌رفت اما حال همه چیز تغییر کرده است. اما باز با این حال در پادشاهی جدید امید‌‌هایی است و موقعیت‌هایی برای پیشرفت کار دیده می‌شود. اما آیا می‌توانید به آنها دست پیدا کنید؟

ویژگی‌های کلیدی بازی Medieval Shopkeeper Simulator از این قرار است:

  • کاوش در دنیا: هر کدام از مناطق این بازی شامل مردمان، مغازه‌ها، رویداد‌ها و غیره می‌شود. به جستجو در تمامی مناطق این بازی بروید و آیتم‌های جدید را پیدا کنید. از روستا‌ها گرفته تا مرکز شهر، تمامی مناطق این بازی سرشار از رمز و راز‌هایی است که در کنار محیط زیبا قابل جستجو هستند.
  • سیستم ویژه ساخت و ساز: سیستم ساخت آیتم این بازی به طوری است که با قرار دادن وسایل خود روی زمین می‌توانید با ایستادن در کنار آن، فرآیند را پیش ببرید. این سیستم به شما اجازه می‌دهد با توجه به نوع آیتم، آنها را توسعه دهید. به عنوان مثال، با در دست داشتن وسایل آشپزی، می‌توانید به دستور پخت غذا‌های مخصوص دست پیدا کنید. وسایل جادوگری همانطور که از اسم آن پیدا است به شما اجازه می‌دهد با دست پیدا کردن به جادو و معجون‌های ویژه، از آنها برای ساخت سلاح‌های خاص کمک بگیرید.
  • همانطور که از نام این بازی پیدا است، Shopkeeper به کاربران اجازه می‌دهد که کار‌های روزمره یک مغازه‌دار را از زاویه دید اول شخص، ساخت آیتم‌های جدید و خریدوفروش انجام دهید. همچنین تاسیس مغازه‌های دیگر، پیدا کردن کلیسا‌های مرموز و دست پیدا کردن به برکت‌های خدا، از دیگر مواردی است که در بازی دیده می‌شود.
  • برکت خدا: بله خدا در این بازی می‌تواند به شما برکت دهد، اگر شما در این بازی به کلیسا بروید و دعا کنید، می‌توانید از برکات خدا بهره‌مند شوید. البته موهبت‌های خدا متفاوت خواهد بود، طوری که شما با انجام کارهای مثبت می‌توانید به امتیازات ایمانی جدید دست پیدا کنید. به طور مثال برخی از این نعمت‌ها می‌تواند مهارت چانه‌زنی شما را ارتقا دهد تا بتوانید بعد از فروش آیتم‌های خود، طلا بیشتری را کسب کنید.

محتویات این بازی به طور انتخابی پردازش می‌شود، یعنی اینکه در حین بازی شاهد فرآیند تکراری نیستید و شاهد محتوای جدید خواهید بود. همچنین عناصر Roguelike نیز در این بازی دیده می‌شود.

بازی Medieval Shopkeeper Simulator هم اکنون برای رایانه‌های شخصی ویندوزی در حال توسعه است، اما در حال حاضر تاریخ انتشاری برای آن مشخص نشده است. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی این بازی را به همراه تعدادی عکس تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |

Medieval Shopkeeper Simulator

 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده