نویسنده: کیان کاظمی
// سه شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۹

بازی Verdun امسال یک بسته الحاقی مستقل دریافت می کند

بازی Verdun، شوتر اول-شخص واقع در جنگ جهانی اول، امسال یک بسته الحاقی مستقل به نام Tannenberg دریافت می‌کند.

استودیو بلک‌میل گیمز (Blackmill Games) و کمپانی M2H در جدیدترین اخبار بازی اعلام کردند که بازی Verdun یک بسته الحاقی جداگانه دریافت می‌کند تا محتوای تازه‌ای به این بازی شوتر اول-شخص واقع در دوران جنگ جهانی اول افزوده شود. این بسته Tannenberg نام دارد و روی نبردهای جبهه شرقی متمرکز است که به گفته سازندگان توجه چندانی از سوی بازیسازان دریافت نکرده است.

نام این بسته از نبرد تاننبرگ گرفته شده است که در سال ۱۹۱۴ رخ داد. طبق گفته جوز هوب، یکی از کارمندان استودیو Blackmill، این بسته بخش سیارتر و پویاتری از جنگ جهانی اول را به نمایش می‌گذارد. هوب در ادامه سخنان خود اظهار داشت:

روسیه، اتریش و مجارستان نقش بزرگی در جنگ جهانی اول داشتند و ما قصد داریم مشارکت آن‌ها در این نبرد را به تصویر بکشیم. جبهه شرقی مانند جبهه غربی نبردهای خندقی نداشت و در Tannenberg ما به بازیکنان امکان تجربه بخش سیارتری از جنگ را ارائه می‌دهیم که بسیاری از مردم ممکن است با آن آشنایی نداشته باشند.

بسته Tannenberg بازی Verdun شامل یک حالت بازی جدید خواهد بود که از ۶۴ بازیکن در دو تیم ۳۲ نفره پشتیبانی می‌کند. محیط این بسته متنوع خواهد بود و نیروهای متفقین جنگ اول (که با نام Entente شناخته می‌شوند) و قدرت‌های مرکزی، از دشت‌های بدون سرپناه پوشیده از برف و جنگل‌های انبوه گرفته تا روستاهای سوخته و مراتع کوهستانی، برای پیروزی به نبرد با یکدیگر می‌پردازند.

یک تریلر کوتاه از بسته Tannenberg منتشر شده که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید:

برای دانلود تریلر به آپارات مراجعه کنید

بسته Tannenberg بازی Verdun قرار است امسال برای رایانه‌های شخصی منتشر شود و می‌توانید بازی را از طریق صفحه استیم خریداری کنید.

بازی Verdun در سال ۲۰۱۵ منتشر شد و امکان تجربه جنگ اول در جبهه‌های شرقی را به بازیکنان می‌داد. در کنار رونمایی از بسته الحاقی جدید، استودیو Blackmill و کمپانی M2H اعلام کردند که فروش بازی از مرز ۸۵۰ هزار نسخه عبور کرده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده