نویسنده: محسن حقانی
// یکشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۵

گیم‌ لافت بازی مشابه با Left 4 Dead را برای اندروید و iOS منتشر می‌ کند

اولین تریلر از گیم‌پلی بازی شوتر چندنفره Dead Rivals، الهام گرفته از سری بازی معروف Left 4 Dead، منتشر شد.

اولین تریلر از گیم‌پلی بازی اندروید و آیفون Dead Rivals، ساخته استودیو گیم‌ لافت (Gameloft) منتشر شد. Dead Rivals یک بازی در سبک تیراندازی سوم-شخص چندنفره است که از سری بازی محبوب Left 4 Dead الگو برداری کرده است. در اولین تریلر منتشر شده از گیم‌پلی Dead Rivals، ما دو شخصیت قابل بازی و تعداد متفاوتی زامبی را مشاهده می‌کنیم. انواع زامبی‌های مشاهده شده عبارتند از زامبی‌های کند و معمولی که آهسته آهسته به سمت‌ شما یورش می‌آورند، زامبی‌های به‌شدت زره پوش و زامبی‌های چاقی که موادی از دهان خود به بیرون پرتاب می‌کنند. بهترین راه مقابله با این نوع زامبی ها در قدم اول حفظ فاصله مناسب برای جلوگیری از آلوده شدن است.

از الهام گیری بازی موبایل Dead Rivals از سری بازی محبوب Left 4 Dead گفتیم. حال کمی هم از وجه تمایزات این دو بازی بگوییم. زاویه دوربین در بازی Dead Rivals بر خلاف بازی Left 4 Dead به صورت سوم شخص است و به نظر می‌رسد قابلیت نشانه‌گیری دقیق ندارید، حداقل در تریلر که اینطور مشخص و نشانه‌گیری به صورت اتوماتیک است. با توجه به تریلر و اطلاعات منتشر شده چالش اصلی شما در بازی Dead Rivals حفظ مهمات و فرار از دست زامبی‌ها خواهد بود.

هنوز تاریخ عرضه دقیقی برای بازی Dead Rivals از سوی استودیو Gameloft منتشر نشده است. به محض مشخص شدن تاریخ انتشار رسمی، ما آن را در زومجی با شما درمیان خواهیم گذاشت.

|


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده