نویسنده: کیان کاظمی
// شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۲

اسکوئر انیکس قصد ساخت نسخه جدیدی از یک مجموعه نقش آفرینی معروف را دارد

شایعه شده کمپانی اسکوئر انیکس در حال جذب کارمند جدید برای ساخت نسخه جدید از یک مجموعه نقش آفرینی بسیار معروف است.

در حالیکه عملکرد بسته‌های الحاقی بازی Final Fantasy XV بسیار مثبت بوده و بازی Dragon Quest XI هم رفته رفته به تاریخ عرضه‌اش در ژاپن نزدیک می‌شود، ممکن است اسکوئر انیکس در حال ساخت یک بازی نقش آفرینی جدید باشد.

در وب‌سایت استخدام ژاپنی ECareerFA، یک پست تبلیغاتی توسط یک کمپانی ناشناس منتشر شده که به دنبال هنرمند دو بعدی برای ساخت نسخه جدید یک سری بازی نقش آفرینی بسیار معروف است.

در ادامه این آگهی شغلی آمده است که کار هنرمند مدنظر ساخت تصویر برای یک بازی نقش آفرینی شماره دار خاص است. این شخص روی طراحی اولیه شهرک‌ها، دشت‌ها، سیاه چال‌ها، اشیا پس زمینه مانند لوازم خانه و نمادها، وسایل نقلیه، سلاح، آیتم‌ها و آیکون‌های نقشه کار خواهد کرد.

همچنین در این آگهی آمده است که افرادی به دنبال این شغل هستند باید توانایی طراحی با تمرکز بر اهمیت چشم انداز جهان بازی را داشته باشند. با توجه به توضیحات موجود، به نظر می‌رسد که بازی فعلا در حد مفهوم اولیه، مرحله پیش تولید یا اوایل فاز تولید است، چرا که در این مراحل نیازمند تولید تعداد فراوانی تصویر مفهومی هستیم.

با وجود اینکه نام کمپانی دقیقا مشخص نشده است، اما اشاره کاملا واضحی به هویت آن شده است: در کارنامه کمپانی مذکور بازی‌های نقش آفرینی عظیمی به چشم می‌خورند و این کمپانی سابقه عرضه بازی‌های آنلاین را نیز داشته است. این کمپانی تجارت سرگرمی دیجیتالی دارد که بازی‌های باکیفیتی مجهز به جهانی با چشم انداز منحصر به فرد دارند و میلیون‌ها نسخه از آن‌ها به فروش رفته است. همچنین این کمپانی مجهز به یک مجموعه تفریحی واقع در ایستگاه آرکید Taito (صاحب Taito اسکوئر انیکس است)، تجارت نشر مانگا و یک مجوز کسب و کار دقیقا مانند اسکوئر انیکس است.

نکته مهم دیگر مکان ساختمان اصلی کمپانی است که در شهر توکیو بوده و یک دقیقه از ایستگاه مترو Higashi-Shinjuku از خط Oedo و خط Fukutoshin، هشت دقیقه از ایستگاه اصلی Shinjuku و هشت دقیقه از ایستگاه Shunjuku Sanchome از خط Marunouchi و Fukutoshin برای رسیدن به آن زمان لازم است. مسلما نیازی نیست که بگویم ساختمان کدام کمپانی با آدرس بالا مطابقت دارد.

تصویر پایین ساختمان کنار خروجی ایستگاه Higashi-Shinjuku را نشان می‌دهد:

اسکوئر انیکس

البته از آنجایی که هنوز هیچ بیانیه رسمی در این مورد از سوی اسکوئر انیکس منتشر نشده، این خبر همچنان شایعه قلمداد می‌شود.

به نظر شما بازی جدید اسکوئر انیکس متعلق به کدام مجموعه است؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده