نویسنده: کیان کاظمی
// جمعه, ۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۵

تصاویر جدید سریال Game Of Thrones خانواده استارک را نشان می‌دهند

جدیدترین تصاویر فصل هفتم سریال Game Of Thrones منتشر شد که جمع شدن خانواده استارک کنار یکدیگر را نمایش می‌دهد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از سریال Game Of Thrones منتشر شد. با وجود اینکه تصاویر جدید اطلاعات تازه‌ای را در مورد فصل هفتم به نمایش نمی‌گذارند، اما نشان‌دهنده تجدید دیدار خانواده استارک هستند که سال‌ها در انتظار دیدن آن بودیم. طبیعتا ادامه مطلب و تصاویر، افراد کشته شده خانواده استارک تا فصل ششم را لو می‌دهد.

اینترتینمنت ویکلی تصاویر جدید سریال Game Of Thrones را امروز منتشر کرده که خانواده استارک را که از کنار هم بودن لذت می‌برند، به نمایش گذاشته است. این تصاویر شامل جان اسنو (کیت هرینگتون)، آریا (میسی ویلیامز)، سنسا (سوفی ترنر) و برن (ایزاک رایت) در پوشش کامل سریال است که کنار یکدیگر ایستاده‌اند و همگی به جز برن، لبخند می‌زنند. برخی از این تصاویر کاملا عجیب و غریب هستند؛ مخصوصا تصویری که سنسا سرش از پنجره بیرون آورده و لباس سریال را به تن دارد.

جدا از لبخندها، به نظر می‌رسد این تصاویر به مکانی که سریال به آن خواهد رفت اشاره می‌کنند. هر چهار شخصیت موجود در تصاویر در یک منطقه هستند و به نظر می‌رسد از این پس با یکدیگر خواهند بود. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده را تماشا کنید:

سریال Game Of Thrones

در صورتی که به دنبال تماشای پیش‌نمایش بیشتری از محتوای فصل هفتم سریال Game Of Thrones هستید، می‌توانید تریلر جدید سریال Game Of Thrones را تماشا کنید. همچنین یک سری تصویر جدید دیگر هم به تازگی از سریال منتشر شده است.

فصل هفتم Game Of Thrones در تاریخ ۱۶ جولای (۲۵ تیر) از طریق شبکه HBO پخش خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده