نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۲

کالاهای جذاب بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy معرفی شدند

کمپانی اکتیویژن کالاهایی نظیر تی‌شرت و جاکلیدی مرتبط با بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy را معرفی کرد.

امسال برای طرفداران مجموعه‌ی محبوب کرش، سال بسیار خوبی خواهد بود زیرا آنها می‌توانند بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy که شامل سه نسخه‌ی بازسازی شده از کرش بندیکوت است را تجربه کنند. حال و با نزدیک شدن به تاریخ عرضه‌ی بازی، کمپانی اکتیویژن محصولات مختلفی را از این بازی معرفی کرده است.

طبق آخرین اخبار بازی، کمپانی اکتیویژن از کالاهای رسمی بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy رونمایی کرده است که برجسته‌ترین آنها تی‌شرت‌هایی با تصاویر و طرح‌های مربوط به بازی است. 

علاوه بر این، محصولات دیگری نیز برای بازی در نظر گرفته شده است که از میان آنها می‌توان به جاکلیدی، لیوان، کیف پول و کلاه اشاره کرد. سه شمع معطر به شکل جعبه‌های تی‌ان‌تی نیز در میان محصولات به چشم می‌خورند که بنابر اعلام اکتیویژن بوی جنگل را در فضا پخش می‌کنند و تجربه‌ی متفاوتی را از بازی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. قیمت در نظر گرفته‌شده برای این مجموعه نیز ۴۲ دلار اعلام شده است.

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

کلیه‌ی محصولات یادشده توسط کمپانی نام‌اسکول (Numskull) طراحی شده که در وب‌سایت این شرکت قابل مشاهده است. این محصولات از طریق کشتی به ۱۵ کشور مختلف ارسال و از طریق فروشگاه‌های بسیاری در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرند.

بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy شامل سه نسخه‌ی بازسازی شده از کرش بندیکوت است که در تاریخ ۹ تیر (۳۰ ژوئن) با قیمتی معادل ۳۹.۹۹ دلار برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود. شما می‌توانید آخرین تریلر انتشار یافته از بازی را در زومجی مشاهده کنید.

محصولات معرفی‌شده را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده