نویسنده: محسن حقانی
// دوشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۵

بازی Pokemon: Magikarp Jump برای اندروید و iOS منتشر شد

نسخه جدید از سری بازی پوکمون به نام Pokémon: Magikarp Jump، برای پلتفرم‌های اندروید و iOS منتشر شد.

بازی اندروید و آیفون Pokémon: Magikarp Jump، نسخه جدید از سری بازی پوکمون که اوایل سال ۲۰۱۷ معرفی شده بود، برای پلتفرم‌های iOS و اندروید منتشر شد.

پرش‌ ماجیکارپ، همانطور که از اسمش پیداست، بازیکن‌ها را در مسیر چالش برانگیز گرفتن این ماهی پوکمون، پیشرفت و ارتقا سطح (Level) و آموزش برای تبدیل شدن به بزرگترین پرش کننده در سرزمین، قرار می‌دهد. وقتی کار شما با ماجیکارپ تمام یا او در سطح ۲۰ بازنسشته شود، می‌توانید با نسل جدید از این موجود دوباره بازی را شروع کنید. با شروع مجدد، شما همه‌چیز را از دست نمی‌دهید و نسل جدید ماجیکارپ قوی‌تر خواهد بود.

در بخش توصیفات کمپانی سازنده در مورد بازی Pokémon: Magikarp Jump، چنین بیان شده است؛

وقتی کارتان را به ‌خوبی در تورنومنت‌های پریدن انجام دهید، می‌توانید عکس‌های یادبودی از آن را به‌دست آورید. شما می‌توانید این عکس‌ها را در شبکه‌های آنلاین و با دوستان به اشتراک بگذارید تا ببینند چقدر خوب ماجیکارپ خود را آموزش داده‌اید.

Pokémon: Magikarp Jump یک بازی رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای است که به‌وسیله پرداخت وجه، شما می‌توانید سرعت آموزش را افزایش داده، سهم غذا را از نو پر کنید یا محیط اطراف ماجیکارپ را با توجه به سلیقه‌ی خود شخصی‌سازی کنید. هم‌اکنون می‌توانید این بازی را از طریق فروشگاه‌های اپ‌استور و گوگل‌پلی دانلود کنید.

دانلود بازی Pokémon: Magikarp Jump


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده