نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۲

فروش بیشتر بازی Zelda نسبت به کنسول سوییچ در فروشگاه گیم استاپ

فروشگاه گیم‌استاپ در جدیدترین گزارش مالی خود مشخص کرد که تعداد بیشتری از نسخه سوییچ بازی Zelda: Breath of the Wild نسبت به کنسول سوییچ به فروش رسانده است.

روز گذشته خرده‌فروشی گیم‌استاپ گزارش مالی خود را منتشر کرد و در طی آن گزارش مشخص شد که فروش نرم‌افزارها نسبت به سال گذشته با افت روبه‌رو بوده است با این حال گیم‌استاپ موفق به فروش تعداد بیشتری از نسخه‌های سوییچ بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild نسبت به خود کنسول نینتندو سوییچ شده است که این مساله نشان می‌دهد گیمرها علاقه دارند که برای خرید بازی و لوازم جانبی نیز به این خرده‌فروشی مراجعه کنند. این خرده‌فروشی در بیانیه خود گفت:

نکته مثبت در رابطه با آمار فروش نرم‌افزار ما این است که ما به ازای فروش هر کنسول نینتندو سوییچ، بیش از یک عدد از نسخه سوییچ بازی زلدا را به فروش رسانده‌ایم که این آمار نشان می‌دهد افراد زیادی برای خرید بازی‌های و وسایل جانبی به فروشگاه ما مراجعه می‌کنند. 

سه ماهه اول سال مالی این فروشگاه در تاریخ ۲۹ آوریل (۹ اردیبهشت) به پایان رسیده است و نسبت به بازه زمانی مشابه در سال گذشته، فروش نرم‌افزار و بازی‌های با ۸.۲ درصد افت روبه‌رو شده است. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده