نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۲

بازی ترسناک Get Even تاخیر خورد

بازی ترسناک Get Even از استودیوی فارم 51 که قرار بود در تاریخ ۴ خرداد منتشر شود، تا ۲ تیرماه تاخیر خورد.

مطابق آخرین اخبار بازی، استودیوی فارم 51 از تاخیر در عرضه‌ی بازی Get Even خبر داد. بر این اساس شاهد عرضه‌ی بازی در تاریخ ۲ تیر (۲۳ ژوئن) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی خواهیم بود.

بازی Get Even در ابتدا برای عرضه در تاریخ ۴ خرداد (۲۵ می) برنامه‌ریزی شده بود؛ ولی استودیوی فارم 51 با انتشار یک بیانیه ضمن اشاره به تاخیر بازی اعلام کرد که این تصمیم به احترام قربانیان حمله‌ی تروریستی اخیر در شهر منچستر اتخاذ شده است. در این بیانیه آمده است:

با توجه به اتفاقات اخیر و احترام به قربانیان این حادثه‌ی تلخ، ما تصمیم گرفتیم که بازی Get Even را با تاخیر عرضه کنیم و دوست داریم تا نهایت همدردی خود را به افراد ذیربط ابراز کنیم.

بازی Get Even یک بازی ترسناک از استودیوی لهستانی فارم 51 است که کمپانی باندای نامکو وظیفه‌ی انتشار آن را بر عهده دارد. این بازی سرشار از المان‌های دلهره‌آور و دارای زمینه‌ی داستانی روان‌شناختی است و در آینده‌ی نزدیک برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

در حادثه‌ی اخیر شهر منچستر انگلستان با انفجار یک بمب در کنسرت آریانا گراند، ۲۲ نفر کشته و ده‌ها نفر زخمی شدند. این حادثه از سوی مقامات دولتی به عنوان یک اقدام تروریستی طبقه‌بندی شده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده