نویسنده: کیان کاظمی
// پنجشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۲

علت تاخیر بازی Red Dead Redemption 2 مشخص شد

علت تاخیر بازی Red Dead Redemption 2 استودیو راکستار توسط کمپانی Take-Two مشخص شد.

اوایل این هفته بود که استودیو راکستار اعلام کرد انتشار بازی Red Dead Redemption 2 که یکی از موردانتظارترین بازی‌های امسال بود با تاخیر مواجه شده و از پاییز ۲۰۱۷ به بهار ۲۰۱۸ موکول شده است. حال در جدیدترین اخبار بازی، مدیر کمپانی مادر راکستار یعنی کمپانی Take-Two، به تشریح علت تاخیر خوردن این بازی وسترن پرداخته و گفته که این تاخیر به نفع بازی رقم خورده است. اشتراوس زلنیک در کنفرانس مالی امروز اظهار داشت:

علت تاخیر بازی Red Dead Redemption 2 این بود که از ارایه خارق العاده‌ترین بازی که توانایی فراهم ساختنش را داریم، اطمینان حاصل کنیم.

سپس یک تحلیلگر از زلنیک پرسید که علت دقیق تاخیر چه بوده و آیا مربوط به مشکلی خاصی در بازی بوده است؟ زلنیک گفت که تاخیر به خاطر بروز مشکلات نبوده و راکستار قصد دارد بازی را بیشتر گسترش دهد و به تیمش زمان بیشتری برای درک چشم انداز بازی اهدا کند. این اثر اولین بازی راکستار برای نسل هشتم و دو کنسول پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان محسوب می‌شود. زلنیک می‌گوید:

ما با مشکل خاصی مواجه نشده‌ایم. ما از ابتدا در حال ساخت یک بازی کاملا جدید برای نسل جدید کنسول‌ها هستیم و فشاری که برای ارایه یک تجربه لذت‌بخش برای مصرف کنندگان تحمل می‌کنیم، بسیار زیاد است.

وی افزود:

قصد داریم از وجود زمان کافی برای ارایه بهترین کاری که توان انجام آن را داریم اطمینان حاصل کنیم و این چیزی است که مصرف کنندگان از راکستار انتظار دارند و این چیزی است که معمولا بازی‌های راکستار موفق به ارایه آن می‌شوند. پس ما بدون شک از تصمیم راکستار پشتیبانی می‌کنیم و کاملا اطمینان داریم که با گذشت زمان هوشمندانه بودن این تصمیم از نظر هنری و اقتصادی اثبات خواهد شد.

 همچنین در این دیدار زلنیک اظهار داشت، اطمینان کمپانی Take-Two از توانایی بازی Red Dead Redemption 2 جهت جذب مخاطبین فراوان بسیار، از چیزی که مردم می‌گویند بسیار بیشتر است. با این وجود زلنیک گفت که اطمینان به این معنا نیست که او بخواهد پیش از رسیدن به موفقیت، آن را از آن خود بداند.

بازی Red Dead Redemption 2 بهار سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد. انتشار خبر تاخیر بازی Red Dead Redemption 2، دیروز کاهش سنگین ارزش سهام کمپانی را به دنبال داشت. با این حال امروز عملکرد سهام کمپانی خوب بوده و برای مدت کوتاهی به رکورد ۷۶.۷۰ دلار هم رسید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده