نویسنده: محسن حقانی
// جمعه, ۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۲

۹ بازی برتر اندروید در آخرین باندل فروشگاه هامبل

آخرین باندل پیشنهادی فروشگاه دیجیتالی هامبل موبایل، ۹ تا از بهترین بازی‌های سبک پلتفرمر اندروید را پیشنهاد می‌دهد.

اگر اکنون سری به فروشگاه هامبل (Humble Store) بزنید باید خودتان را برای یک سورپرایز بزرگ آماده کنید! آخرین باندل (بسته نرم‌افزاری) این فروشگاه دیجیتالی موبایل تعدادی از بهترین بازی‌های سبک پلتفرمر اندروید را به قیمت بسیار ناچیزی برای خرید پیشنهاد می‌دهد.

مثل همیشه، شما می‌توانید بازیی را که می‌خواهید به عنوان چند مورد خریداری کرده و در دو ردیف‌ بیشتر کل مجموعه را به دست آورید؛ خرید با قیمت بالاتر از میانگین برای یکی و بیشتر از ۵ دلار برای دیگری. در زیر می‌توانید جرئیات کامل باندل و بازی‌های این پیشنهادی را مشاهده کنید:

بازی‌های بخش پرداخت هرچیزی:

  • Devious Dungeon
  • Devious Dungeon 2
  • Eggggg – The Platform Puker

بازی‌های بخش پرداخت بیشتر از میانگین:

  • Gunbrick
  • RunGunJumpGun
  • RETSNOM

بازی‌های بخش پرداخت بیشتر از ۵ دلار:

محتوای این باندل با تعدادی از بهترین بازی های اندروید، یک انتخاب فوق‌العاده است. از دسترسی به بازی‌های خلاقانه‌ای مانند Eggggg و Gunbrick گرفته تا بازی‌های با کیفیت ارائه شده بر روی کنسول‌های خانگی مانند بازی Never Alone و Brothers – A Tale of Two Sons و بازی LIMBO که نیازی به معرفی ندارند. تمام این بازی‌ها تنها برای ۵ دلار و همچنین بازی‌های بیشتری برای ردیف دوم پیشنهاد نیز در راه خواهند بود. در این باندل بدون نقص فقط جای سری بازی‌های Rayman خالی است.

شما میتوانید برای خرید این باندل به سایت رسمی فروشگاه هامبل مراجعه کنید. نظر شما در مورد این بسته از بازی‌ها به قیمت ناچیز چیست؟


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده