// چهار شنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۲

انتشار تصویری از کارت گرافیک GTX Titan Volta

تصویری جدید از کارت گرافیکی با لوگوی Titan منتشر شده است که به نظر می‌رسد متعلق به GTX Titan Volta باشد.

تصویری که گفته می‌شود متعلق به کارت گرافیک GTX Titan Volta انویدیا است، در فضای مجازی منتشر شده است. این تصویر، فن‌ کولر و بُردی که روی آن لوگوی GTX Titan حک شده است را نشان می‌دهد و به نظر می‌رسد به جای کانکتورهای قدیمی SLI از رابط NVLink انویدیا در آن استفاده شده است.

مواردی که از تصویر مشخص است این است که این کارت می‌تواند نسخه‌ای معرفی نشده از کارت گرافیک Titan یا نسخه‌ی اصلاح شده‌ی Titan Xpیا Tesla P100 باشد. اتصالات برق این کارت گرافیک به جای پنل پشتی در پنل کناری قرار گرفته است و همین موضوع باعث می‌شود این کارت بیشتر شبیه سری GTX به نظر برسد. هرچند وجود NVLink بیان‌گر این موضوع است که این کارت شبیه به هیچ‌کدام از کارت‌های گرافیک در رده‌ی سیستم‌های خانگی نیست.

Nvidia GTX Titan Volta

اگر این کارت گرافیک همان GTX Titan Volta باشد، نشان دهنده‌ی این است که انویدیا قصد دارد SLI را رها کرده و از استاندارد جدید NVLink برای سیستم‌های خانگی با چند کارت گرافیک استفاده کند. اما کماکان مشخص نیست که این کارت از هسته‌ی GV100 استفاده خواهد کرد یا از نوع دیگری از معماری ولتا بهره می‌برد.

در حال حاضر راهی وجود ندارد تا حقیقی بودن این تصویر را اثبات کنیم. این کارت گرافیک می‌تواند نسخه‌ای اصلاح شده از کارت‌های گرافیک فعلی انویدیا باشد یا نسخه‌ی اولیه‌ی Titan بر پایه GP100 (تنها کارت پاسکالی که از حافظه‌های HBM استفاده می‌کند) است.


منبع OVERCLOCK3D
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده