نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۲

بازی‌ های رایگان ماه ژوئن ایکس باکس لایو گلد

مایکروسافت دقایقی پیش اسامی بازی‌های رایگان ماه ژوئن ایکس‌باکس لایو گلد را اعلام کرد.

در حالی که هنوز چند روزی تا پایان ماه می باقی مانده، مایکروسافت اسامی بازی‌های رایگان ماه ژوئن کاربران ایکس‌باکس لایو گلد را اعلام کرده است. بر این اساس کنسول‌های ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس 360 هرکدام دو بازی دریافت خواهند کرد که البته به لطف قابلیت Bakcward Compatibility، بازی‌های ایکس‌باکس 360 روی ایکس‌باکس وان نیز اجرا خواهند شد.

مایکروسافت در ماه ژوئن بازی‌های SpeedRunners و Watch Dogs را برای ایکس‌باکس وان و Assassin’s Creed III و Dragon Age: Origins را برای ایکس‌باکس 360 در نظر گرفته است. با توجه به این بازی‌ها، می‌توان گفت که مشترکین ایکس‌باکس لایو گلد در ماه ژوئن به بازی‌های بسیار خوبی به صورت رایگان دسترسی خواهند داشت.

البته به رسم ماه‌های گذشته، تمامی این بازی‌ها از همان ابتدای ماه ژوئن در دسترس نخواهند بود. در لیست زیر می‌توانید اسامی بازی‌ها و زمان دقیق در دسترس بودن آن‌ها را مشاهده کنید:

ایکس‌باکس وان:

  • SpeedRunners (از تاریخ ۱۱ خرداد تا ۹ تیر)
  • Watch Dogs (از تاریخ ۲۶ خرداد تا ۲۴ تیر)

ایکس‌باکس 360 (قابل اجرا روی ایکس‌باکس وان از طریق Backward Compatibility)

  • Assassin’s Creed III (از تاریخ ۱۱ تا ۲۵ خرداد)
  • Dragon Age: Origins (از تاریخ ۲۶ خرداد تا ۹ تیر)

مایکروسافت همچنین اعلام کرد که علاوه بر بازی‌های مذکور، کاربران ایکس‌باکس لایو گلد به یک DLC رایگان بازی Phantom Dust نیز دسترسی خواهند داشت. در پایان می‌توانید تریلر بازی‌های رایگان ایکس‌باکس لایو گلد در ماه ژوئن را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده