نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۷

انتشار تصاویر جدید از بازیگران فیلم Star Wars: The Last Jedi

کمپانی لوکاس فیلم تصاویر جدیدی از بازیگران فیلم مورد انتظار Star Wars: The Last Jedi منتشر کرده است.

کمتر از هفت ماه دیگر فیلم جنگ ستارگان: آخرین جدای (Star Wars: The Last Jedi) به روی پرده‌های سینما خواهد رفت. حال، مجله ونتی فر (Vanity Fair) شماره جدید خود را به این فیلم اختصاص داده و اطلاعات و تصاویر تازه‌ای از آن منتشر کرده است. همچنین این مجله چهار تصویر روی جلد متفاوت از فیلم Star Wars: The Last Jedi منتشر کرده است که در آن، بازیگران اصلی این فیلم دیده می‌شوند.

از نکات قابل توجه این تصاویر می‌توان به حضور کری فیشر در یک عکس تک روی جلد و همچنین تصویری از شخصیت جدید رز با بازی ماری ترن، اشاره کرد. این شماره از مجله ونتی فر، شماره ویژه این مجله برای چهلمین سالگرد مجموعه جنگ ستارگان (Star Wars) است و به آن اختصاص داده شده است. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

Star Wars: The Last Jedi Cast Images

Star Wars: The Last Jedi Cast Images

Star Wars: The Last Jedi Cast Images

Star Wars: The Last Jedi Cast Images

هفته گذشته، بخش ژاپنی کمپانی لوکاس فیلم آگهی تبلیغاتی جدیدی از فیلم Star Wars: The Last Jedi منتشر کرد. در این آگهی وعده افشای یک حقیقت تکان‌دهنده و بسیار بزرگ از مجموعه جنگ ستارگان در فیلم جدید، داده شده است. ماه فرودین امسال، لوکاس فیلم سرانجام اولین تریلر و اولین پوستر رسمی فیلم Star Wars: The Last Jedi را منتشر کرد. دیزی ریدلی، مارک همیل، بنیسیو دل تورو، کری فیشر، آدام درایور، جان بویگا، اسکار آیزاک، دومهنل گیلسون، گوئندولین کریستی، لوپیتا نیونگو، آنتونی دنیلز، لورا درن واندی سرکیس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Star Wars: The Last Jedi حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده رایان جانسون بوده است.

فیلم Star Wars: The Last Jedi برای اکران در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ (۲۴ آذر ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده