نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۲

ساخت دنباله انیمیشن The Angry Birds Movie رسما تایید شد

کمپانی روویو اینترتینمنت رسما ساخت دنباله انیمیشن «پرندگان خشمگین» (The Angry Birds Movie) را تایید و اعلام کرد.

سال گذشته، کمپانی روویو اینترتینمنت از برنامه خود برای ساخت دنباله انیمیشن The Angry Birds Movie خبر داد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این کمپانی ساخت دنباله انیمیشن را رسما تایید و تاریخ اکران آن را اعلام کرده است. طبق بیانیه منتشر شده از سوی روویو، «فیلم پرندگان خشمگین ۲» (The Angry Birds Movie 2) نام دنباله این انیمیشن خواهد بود که قرار است در تاریخ ۲۰ سپتامبر ۲۰۱۹ (۲۹ شهریور ۱۳۹۸) اکران شود. البته انتخاب این تاریخ تصادفی نیست و انیمیشن نام‌برده قرار است در دهمین سالگرد انتشار بازی اصلی پرندگان خشمگین (Angry Birds) منتشر شود. اولین بازی Angry Birds در سال ۲۰۰۹ منتشر شده بود و این کمپانی برنامه ویژه‌ای برای آن دارد.

انیمیشن The Angry Birds Movie با همکاری کمپانی سونی پیکچرز و کلمبیا پیکچرز تولید و در سال ۲۰۱۶ منتشر شد. این انیمیشن موفق شد حدود ۳۵۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. این دو کمپانی برای ساخت دنباله این انیمیشن بازخواهند گشت و با کمپانی روویو همکاری خواهند کرد. تاکنون اطلاعات بسیار کمی از داستان انیمیشن The Angry Birds Movie 2 منتشر شده است؛ اما طبق گفته روویو اتفاقات این انیمیشن از زمانی شروع خواهد شد که پرندگان دیگر قابلیت پرواز کردن دارند و خوک‌های سبز در حال برنامه‌ریزی برای طرح شوم بعدی خود هستند. کارگردانی انیمیشن The Angry Birds Movie بر عهده کلی کایتیس و فرگال ریلی بوده است؛ اما کارگردانی دنباله آن بر عهده توروپ ون اورمان خواهد بود.

The Angry Birds Movie

ون اورمان پیش از این روی انیمیشن‌هایی تلویزیونی چون The Marvelous Misadventures of Flapjack و Adventure Time کار کرده بود و انیمیشن The Angry Birds Movie 2 نخستین تجربه کارگردانی او خواهد بود. کار نوشتن داستان و فیلمنامه این انیمیشن هم بر عهده پیتر اکرمن است. او پیش از این، کار نوشتن فیلمنامه دو انیمیشن عصر یخبندان (Ice Age) و عصر یخبندان: ظهور دایناسورها (Ice Age: Dawn of the Dinosaurs) را بر عهده داشته است و همچنین در تیم نویسندگان سریال آمریکایی‌ها (The Americans) حضور دارد. کار نوشتن فیلمنامه انیمیشن The Angry Birds Movie بر عهده جان ویتی بوده است.

جان کوهن، تهیه‌کننده انیمیشن The Angry Birds Movie و انیمیشن من نفرت‌انگیز (Despicable Me) در دنباله این انیمیشن باز خواهد گشت. علاوه بر این، پیت اسوالد، طراح تولید و فرانسیسکا ناتاله، کارگردان هنری شخصیت‌های انیمیشن اصلی، در انیمیشن The Angry Birds Movie 2 حضور خواهند داشت. کتی لورانتا، مدیر عامل کمپانی روویو، در بیانیه منتشر شده گفت:

ما بسیار هیجان‌زده هستیم که پس از یک همکاری بسیار فوق العاده در انیمیشن اول، بار دیگر قرار است با کمپانی سونی پیکچرز همکاری کنیم و بی‌صبرانه منتظرم تا ماجراجویی تازه‌ای را در انیمیشن جدید تجربه کنم. تمرکز روویو روی ایجاد یک داستان جدید و بسیار هیجان‌انگیز است تا کسانی که در حال تجربه این بازی هستند از آن لذت ببرند و ما مشتاقانه منتظریم تا طرفداران Angry Birds انیمیشن جدید این مجموعه را تماشا کنند.

The Angry Birds Movie

جیسون سودیکیس، جش گد، دنی مک‌براید، بیل هادر، ایا رودولف، پیتر دینکلیج، کیگان-مایکل کی، هانیبال بورس و کیت مک‌کینون از جمله صداپیشگانی بوند که در انیمیشن The Angry Birds Movie حضور داشتند. با این حال، تاکنون حضور هیچ صداپیشه‌ای برای دنباله این انیمیشن تایید و اعلام نشده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده