نویسنده: کیان کاظمی
// سه شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۹

اطلاعات جدید بازی Call Of Duty: WWII فردا منتشر می‌شود

برای دریافت اطلاعات جدید بازی Call Of Duty: WWII منتظر برنامه زنده فردا باشید.

اگر از طرفداران بازی‌های شوتر و به خصوص سری Call Of Duty باشید، بدون شک به دنبال دریافت اطلاعات جدید بازی Call Of Duty: WW2 هستید. خوشبختانه نیازی به صبر فراوان نیست؛ چرا که در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم استودیو Sledgehammer Games یک مجموعه ویدیویی در مورد مراحل ساخت بازی Call of Duty جدید را در دستور کار خود قرار داده که قرار است اولین قسمت آن فردا، چهارشنبه ۳ خرداد، ساعت ۲:۳۰ بامداد به وقت تهران پخش شود.

طبق گفته گلن اسکافیلد، مدیر استودیو، این مجموعه ویدیو نگاه عمیقی به پروسه ساخت بازی Call of Duty: WWII خواهد داشت. مهمانان قسمت اول کریس استون، کارگردان انیمیشن‌های بازی و برت رابینز، کارگردان کمپین بازی هستند. چند مهمان ویژه هم در جریان قسمت اول به جمع مهمانان افزوده خواهند شد. قرار است قسمت اول این مجموعه به طور زنده از فیسبوک پخش شود.

بازی Call of Duty: WWII روند انتشار معمول سری را دنبال می‌کند و در تاریخ ۳ نوامبر (۱۲ آبان) برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. رونمایی کامل از بازی احتمالا در نمایشگاه E3 2017 رخ می‌دهد و با توجه به قرارداد میان سونی و اکتیویژن برای سری Call of Duty، این رونمایی در کنفرانس خبری کمپانی ژاپنی صورت خواهد گرفت.

منتظر جدیدترین اخبار بازی Call of Duty: WWII از زومجی باشید. چه انتظاراتی از نمایش فردا دارید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده