نویسنده: رضا علمی
// سه شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۲

احتمال کارگردانی لایو اکشن پینوکیو توسط سم مندس

کارگردان فیلم‌های The American Beauty و Road to Perdition، یکی از گزینه‌های احتمالی ساخت فیلم لایو اکشن دیزنی خواهد بود.

این طور به نظر می‌رسد که سم مندس، کارگردان برنده‌ی جایزه‌ی اسکار، صحبت‌های اولیه را برای ساخت فیلم لایو اکشن پینوکیو، با کمپانی دیزنی انجام داده است. دیزنی تصمیم خود را برای ساخت فیلم پینوکیو گرفته و تنها باید منتظر ماند و دید کارگردانی آن را به چه کسی می‌سپارد.

طبق گزارش سایت ددلاین (Deadline)، کمپانی دیزنی صحبت‌های اولیه را با کارگردان فیلم‌های Skyfall (اسکای‌فال) و Spectre (اسپکتر)، انجام داده است. تاکنون طی این رایزنی‌ها طرفین به توافقی دست پیدا نکرده‌اند و اگر این توافق صورت نگیرد مشخص نیست گزینه‌ی بعدی دیزنی برای کارگردانی این اثر کلاسیک چه کسی خواهد بود.

Sam_Mendes

در ماه آگوست، خبرها حکایت از این موضوع داشتند که دیزنی سم مندس را برای کارگردانی ریبوتِ فیلم لایو اکشن James and the Giant Peach (جیمز و هلوی غول‌پیکر) در نظر گرفته است؛ هنوز این امر هم مشخص نیست که سم مندس هر دو فیلم را کارگردانی خواهد کرد یا خیر.

پینوکیو، جدیدترین انیمیشن کلاسیکی است که دیزنی تصمیم به ساخت فیلم لایو اکشن از آن گرفته است. دیزنی پیش از این  فیلم Beauty and the Beast (دیو و دلبر) را با بازی اما واتسون، دن استیونز، لوک ایوانز، ایوان مک‌گرگور و کارگردانی بیل کاندن ساخته بود که بازخوردهای مثبتی به همراه داشت و در گیشه نیز به فروش عالی ۱.۲ میلیارد دلاری در سطح جهان دست یافت. این کمپانی برنامه‌ی ساخت لایو اکشن انیمیشن‌های Mullan (مولان)، Aladdin (علاءالدین) و Dumbo (دامبو) را نیز در سر می‌پروراند.    


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده