نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۵

کارگردان «سلام بمبئی» فیلم جدیدی در ویتنام می‌سازد

قربان محمد‌پور، کارگردان فیلم سلام بمبئی، در اندیشه ساخت فیلمی جدید در کشور ویتنام است.

فیلم سلام بمبئی یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های چند وقت اخیر بود که قربان محمد‌پور آن را در هندوستان کارگردانی کرد و بازیگرانی چون محمدرضا گلزار هم در فیلم حضور داشتند. در حالی که محمد‌پور این روز‌ها به دنبال کسب مجوز ساخت دنباله این فیلم است، امروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه که این کارگردان قصد ساخت یک فیلم دیگر را نیز این بار در کشور ویتنام دارد. این فیلم «عاشقی در هانوی» نام دارد و یک پروژه مشترک بین ایران و ویتنام خواهد بود.

محمدپور دیروز به دعوت کمپانی کمپانی گالکسی ویتنام به این کشور سفر کرده تا مذاکراتش را برای ساخت این فیلم آغاز کند. قرار است محمدپور وظیفه کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشته باشد. حتی اخیرا خلاصه‌ای از داستان فیلم نیز منتشر شده که به شرح زیر است:

«عاشقی در هانوی» داستان یک پیانیست چیره دست به نام علی است که به علت از دست دادن نامزدش به افسردگی شدیدی دچار می شود. به پیشنهاد دکترها خانواده علی تصمیم می گیرند مدتی علی را به نزد بهترین دوستش احمد در هانوی بفرستند تا بتواند ماجرای تصادف و مرگ عشقش را از یاد ببرد. علی در حالی وارد هانوی می‌شود که اتفاقات زیادی انتظارش را می کشد...

کار ساخت فیلم عاشقی در هانوی از زمستان امسال و پس از اتمام ساخت فیلم سلام بمبئی 2 (دختر شیطان) آغاز خواهد شد. همان‌طور که اشاره شد محمدپور فعلا منتظر مجوز ساخت قسمت دوم سلام بمبئی است و پس از صدور این مجوز، راهی هندوستان خواهد شد تا ساخت فیلم جدیدش را آغاز کند. دختر شیطان قرار است در بمبئی و لندن فیلم‌برداری شود. بازیگران مرد اصلی این فیلم از ایران و بازیگر زن آن از هند خواهد بود.


منبع مهر
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده