// چهار شنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۲

با خرید ۱۰۰ دلار در فروشگاه پلی استیشن، ۱۵ دلار هدیه بگیرید

از تاریخ ۱۹ خرداد با پرداخت ۱۰۰ دلار در فروشگاه پلی‌استیشن، ۱۵ دلار به حساب شما اضافه خواهد شد.

اگر به فکر خرید بازی از شبکه پلی‌ استیشن هستید، تا تاریخ ۱۵ خرداد (۹ ژوئن) صبر کنید. زیرا کمپانی سونی رویدادی ویژه برای کاربران پلی‌استیشن در نظر گرفته است که در جریان آن با خرید ۱۰۰ دلار، ۱۵ دلار به حساب پلی‌استیشن شما افزوده خواهد شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، از تاریخ ۱۵ خرداد(۹ ژوئن) لغایت ۳۰ خرداد (۲۰ ژوئن) ساعت ۱۱:۵۹ دقیقه بعد از ظهر به وقت اقیانوسیه (۱۱:۲۹ دقیقه روز بعد به وقت ایران) کاربران شبکه پلی‌استیشن با خرید ۱۰۰ دلار به بالا از فروشگاه پلی‌ استیشن می‌توانند ۱۵ دلار در حساب خود به دست آورند. این رویداد مخصوص کاربران آمریکا، مکزیک و کانادا است و همانند سایر رویدادهای مشابه، تنها یک ۱۵ دلاری برای هر حساب کاربری در نظر گرفته شده است.

به عبارتی نمی‌توانید خریدهای خود را به ۲۰۰ دلار رسانده و ۳۰ دلار تخفیف بگیرید. برای خرید‌های بالای ۱۰۰ دلار تنها یک ۱۵ دلاری فرستاده خواهد شد. در ادامه اعلام شده است که کدهای تخفیف تا تاریخ ۲۷ تیر (۱۸ جولای) و ساعت ۱۱:۵۹ دقیق بعد از ظهر به وقت اقیانوسیه (۱۱:۲۹ دقیقه روز بعد به وقت ایران) اعتبار خواهند داشت. همچنین اعلام شده که تا قبل از ۱۴ تیر ماه کدهای تخفیف برای کاربران فرستاده خواهد شد.

ظاهرا این رویداد به مناسبت نمایشگاه E3 2017 برگزار خواهد شد تا کاربران بتوانند در جریان این نمایشگاه بازی‌های مورد علاقه خود را با قیمتی مناسبت تهیه کنند. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده